مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شوراها نهاد برخواسته از متن مردم هستند و نمایندگان شورا موظف به پاسخگویی شهروندان می باشند، گفت: در حال حاضر شورای اسلامی شهر تهران با شیوه های مختلفی با شهروندان در ارتباط است و در حیطه وظایف خود پاسخگوی شهروندان محترم می باشد.
وی افزود: یکی از راه های ارتباطی شورا با شهروندان که به صورت مستمر در حال انجام می باشد دیدار حضوری اکثر اعضای شورا با شهروندان است که اعضای شورا با توجه به نوع برنامه ریزی خود، در مناطق شهرداری حاضر و با شهروندان دیدارهای رودرو و بدون واسطه برگزار و نظرات، انتقادات و مشکلات آنها را به صورت مستقیم دریافت و پیگیری های لازم را انجام می دهند.
چمران افزود: علاوه بر دیدارهای مردمی، واحد ارتباطات مردمی شورا نیز از طرق مختلف( تلفن، نامه، ایمیل، صندوق صوتی و اتصال به سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران ) موضوعات و نظرات شهروندان را دریافت و پس از پیگیری از مبادی رسمی آن بویژه کمیسیون های تخصصی شورا، پاسخگوی شهروندان خواهند بود.
رییس شورا در پایان اعلام کرد: به همین منظور در راستای تقویت و تسهیل ارتباط شهروندان با نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر تهران بر آن شدیم تا در بستر فضای مجازی نیز امکان ارتباط پایتخت نشینان با شورا فراهم شود، بدین منظور در بستر فضای مجازی و از طریق شماره همراه ۵۱۰۴۰۰۰-۰۹۹۱ در پیام رسان های داخلی از جمله “بله” ، “ایتا” ، “روبیکا” و غیره پیگیر مسائل، مشکلات و پیشنهادات شهروندان محترم در حوزه وظایف و اختیارات شورای شهر خواهیم بود، بنابراین مردم شریف تهران می توانند علاوه بر روش های ارتباطی قبل از طریق شماره همراه مذکور نیز ما را در هر چه بهتر اداره شدن شهر خود یاری کنند.
رئیس شورای شهر رشت در پی شهادت آیت الله رئیسی، ریاست جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیت صادر کرد.
به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد؛
به گزارش شهرداران رئیس کمیسیون عمران و حملونقل شورای اسلامی شهر کرج عنوان میکند: احداث ایستگاه شهید سلطانی که در دورههای گذشته هیچ پیشرفتی نداشت به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و بر اساس زمانبندی پروژه قرار است ساختمان این ایستگاه در چهار ماه آینده به اتمام و بهرهبرداری برسد. مهاجری در خصوص راهاندازی قطار […]
ارائه پروژهها در قالب لوایح شهرداری دور زدن مصوبه شورا است