مصوب شدن ۳۵ طرح ملی در سفر رییس جمهور به استان همدان

استاندار همدان گفت: ۳۵ طرح کلان و ملی به همراه ۵۰ طرح مکمل با اعتبار هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به این استان مصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: با توجه به عاملیت بانک ملی در پرداخت اعتبار مورد نیاز اجرای طرح های سفر هیات درخواست تسهیل و تسریع در پرداخت این اعتبارات داده شده است و انتظار داریم بانک های عامل در این راستا همکاری کند.

وی اضافه کرد: تسریع در پرداخت تسهیلات مربوط به وام های قرض الحسنه و ازدواج نیز درخواست شد هر چند بانک ملی در پرداخت این قبیل وام ها تا حدودی پیشگام است.

استاندار همدان بیان کرد: در سفر مدیرعامل بانک ملی به همدان مشکل بانکی ۱۵ ساله گاوداری ۲ هزار راسی دام سنگین احیایی رفع و این فعال اقتصادی مکلف به پرداخت بخشی از بدهی های معوق در اسرع وقت و تسویه مابقی آن به صورت اقساط و بدون پرداخت سود بانکی شد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: همچنین در جریان این سفر، بیمارستان یک هزار تختخوابی همدان با توجه به تامین زمین آن بانک ملی هزینه مورد نیاز احداث ابن بیمارستان را پذیرفته است.