ناحیه صنعتی شمال منطقه ۲٠ به محدوده پویای شهری تبدیل خواهد شد

جلسه هم اندیشی سازمان نوسازی شهر تهران با بررسی پروژه های خدماتی و مسکونی محله نفرآباد و ساماندهی ناحیه صنعتی شمال منطقه ۲٠ برگزار شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲٠؛ جلسه هم اندیشی سازمان نوسازی شهر تهران با بررسی پروژه های خدماتی و مسکونی محله نفرآباد و ساماندهی ناحیه صنعتی شمال منطقه ۲٠ برگزار شد.

جلسه هم اندیشی سازمان نوسازی شهرداری تهران در خصوص بررسی پروژه های خدماتی و مسکونی محدوده نفرآباد با حضور سید مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، رضا شنگی شهردار منطقه ۲٠، سعید قلی بیگی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، مهدی مزینانی معاون شهرسازی و معماری، سعید منوری معاون خدمات شهری و رقیه عباسی سرپرست اداره نوسازی منطقه برگزار شد.

رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به پروژه‌های خدماتی و مسکونی محله نفر آباد گفت: در این نشست مشکلات محله نفر آباد مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و مصوب شد کار گروهی جهت پیشبرد طرح تشکیل شود، تا پایان سال پروژ های این محدوده به بهره داری برسد.

قابل ذکر میباشد که بازدید از ناحیه صنعتی شمال منطقه ۲٠ و بررسی ظرفیت ساماندهی انتقال مشاغل پاک و سبز به این محدوده با هدف خارج شدن این محل از وضعیت غیر فعال و بی دفاع شهری و تبدیل به محدوده پویای شهری در ادامه این جلسه انجام شد.