در راستای همراهی با مردم مظلوم غزه؛

پرچم فلسطین در میدان امام حسین (ع) خوی برافراشته شد

پرچم فلسطین عصر جمعه در حمایت و همراهی با مردم مظلوم غزه در میدان امام حسین (ع) خوی برافراشته شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، پرچم فلسطین عصر جمعه در حمایت و همراهی با مردم مظلوم غزه در میدان امام حسین (ع) خوی برافراشته شد.

در این مراسم نمادین که به منظور اعلام همدردی با این مردم مظلوم و نیز فضاسازی شهری در راستای تبیین ظلم‌هایی انجام شده علیه مردم غزه صورت گرفت، آحاد مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، روحانیان و مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

مردم حین اهتزاز این پرچم، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین- فلسطین – حمایتت می کنیم و خونی که در رگ ماست – هدیه به رهبر ماست، سر دادند.

شهردار خوی در حاشیه این آیین اظهار کرد: حمایت از ملت فلسطین و غزه و ایجاد توجه بیشتر در بین مردم درخصوص ظلم هایی که به آنان روا داشته می‌شود، وظیفه همه ماست که این آیین نیز در همین راستا تمهید شده است.

حسن نصرالله‌پور افزود: اجرای طرح‌های فرهنگی در این خصوص در دستور کار است و سعی برآن است با همراهی نهادهای مختلف، جنایت های اخیر این رژیم غاصب را برای مردم تبیین کنیم.

وی تاکید کرد: این نوع اقدامات نوعی حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت و اسلام در غزه است و ما وظیفه داریم آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی گفت: پیروزی از آن رزمندگان جبهه حق است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری صهیونیست ها روز به روز به شکست نزدیک تر می‌شوند.