سفر وزیر کشور و هیئت همراه به استان آذربایجان‌غربی

نمایندگان مردم شریف شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی، استاندار استان آذربایجان‌غربی و دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه نیز وزیر کشور را در این سفر همراهی می‌کردند.

به گزارش شهرداران، در این بخش ابتدا می‌توان به حضور دکتر احمد وحیدی و هیئت همراه در استان آذربایجان‌غربی اشاره کرد. این سفر به منظور بررسی و اجرای برنامه‌های توسعه‌ای و ارائه پیشنهادات و دستوراتی برای حل مشکلات استان صورت گرفت. در این سفر نمایندگان مردم شریف شهرستان ارومیه نیز در مجلس شورای اسلامی، استاندار استان آذربایجان‌غربی و دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه نیز وزیر کشور را در این سفر همراهی می‌کردند.

مشارکت در اجتماع بزرگ منطقه ای اربعین:
در این بخش می‌توان به شرکت دکتر وحیدی و همراهانش در اجتماع بزرگ منطقه ای اربعین اشاره کرد. در این اجتماع که در استان آذربایجان‌غربی برگزار شد، مسائل مربوط به زائران اربعین حسینی مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی در خصوص بهبود زیرساخت‌های اعزام زائران اربعین به مرز تمرچین مطرح شد.

بازدید از زیرساخت‌های اعزام زائران اربعین حسینی:
در این بخش می‌توان به بازدید دکتر وحیدی از زیرساخت‌های اعزام زائران اربعین حسینی به مرز تمرچین اشاره کرد. او در جریان این بازدید به بررسی و ارزیابی زیرساخت‌های حمل و نقل و رفاهی زائران پرداخت و نسبت به رفع مشکلات و بهبود آن‌ها تلاش نمود.

آیین اهدای ۵۴ دستگاه ماشین آلات عمرانی به شهرداری‌های استان:
در این بخش می‌توان به آیین اهدای ۵۴ دستگاه ماشین آلات عمرانی به شهرداری‌های استان از جمله برنامه‌های دکتر وحیدی وزیر کشور در سفر به استان آذربایجان‌غربی اشاره کرد. این آیین با صرف اعتباری به میزان ۱۰۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی صورت گرفت و هدف از آن بهبود زیرساخت‌های شهری و توسعه مناطق استان بود.