طی دومین سال متوالی

کسب رتبه برتر اداره رفاه شهرداری منطقه ۱۹ در بین مناطق ۲۲ گانه

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۱۹ گفت: اداره رفاه این منطقه در مديريت مأموريت هاي رفاهي در بین مناطق ۲۲ گانه طی دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی رزم آور افزود: با توجه به ضرورت و اهمیت پیگیری امور رفاهی کارکنان، تکریم و کسب رضایتمندی آنها اداره رفاه این منطقه طی اقدامات و خدمات ارائه شده موفق به کسب رتبه برتر در بین مناطق ۲۲ گانه و تجلیل از سوی اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران شد.

رزم آور با تأکید بر ارائه تسهیلات متنوع رفاهی به کارکنان منطقه بیان کرد: در همین راستا تورهای سیاحتی زیارتی تفریح و گردشی، پیاده روی در طبیعت با استقبال کارکنان با خانواده همراه با برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اعزام همکاران به جشنواره ورزشی بهشت اداره کل رفاه شهرداری تهران خاطر نشان کرد : همکاران در رشته های ورزشی متنوع در این مسابقات رقابت کردند و موفق به کسب مدال های رنگا رنگ شدند.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی برگزاری مسابقات دهه فجر، جام رمضان، پیگیری امور همکاران دارای بیماری خاص و معلولیت برای دریافت مستمری، عیادت از همکاران در بستر بیماری، پیگیری مسائل مربوط به خدمات بیمه، معرفی همکاران برای دریافت تسهیلات بسته های خرسند ساز،تکریم کارکنان در سالروز تولدشان با حضور شهردار منطقه، اهدای گل و شیرینی به همکارانی که صاحب فرزند می شوند و … را از دیگر اقدامات اداره رفاه منطقه در راستای خدمت رسانی شایسته به کارکنان منطقه ۱۹ برشمرد.

براساس این گزارش اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران ، با توجه به ارزیابی فعالیت های مدیران رفاهی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، فاطمه شاه بختی مدیر رفاه شهرداری منطقه ۱۹را به عنوان مدیر رفاهی برتر معرفی و از وی تقدیر کرد.