شهردار اندیشه:

پروژه آسفالت بلوار امام خمینی (ره) فاز ۵ اندیشه اجرایی گردید

مهندس بهروز کاویانی از اجرای پروژه آسفالت بلوار امام خمینی (ره) در راستای رفع مشکلات و نواقص این مسیر در فاز ۵ شهر اندیشه خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه ، مهندس بهروز کاویانی از اجرای پروژه آسفالت بلوار امام خمینی (ره) در راستای رفع مشکلات و نواقص این مسیر در فاز ۵ شهر اندیشه خبر داد.

وی در این خصوص گفت: سال جاری در ادامه اقدامات عمرانی بویژه در بحث بهبود وضعیت آسفالت معابر که با اعتبار ۳۰ میلیاردی تومانی آغاز شد و با توجه به برنامه ریزی که در سال گذشته انجام گرفته بود ، اقدامات جهادی شهرداری اندیشه در این حوزه ریل گذاری و آغاز شد که ،  پروژه روکش آسفالت بلوار امام خمینی (ره) فاز پنج شهر اندیشه که جز دغدغه های شهروندان شریف این منطقه بود به پایان  رسید.

شهردار شهر اندیشه در ادامه با اشاره به نقش مهم معابر بی نقص در عبور و مرور و آرامش و آسایش شهروندان یادآور شد: آسفالت معابر از جمله اقداماتی است که باید در طی سال توسط شهرداری انجام گیرد اما پس از گذشت زمان، چندین نقطه از سطح شهر نیازمند بهبود روکش آسفالت با توجه به تردد بالای خودروهای عبوری بود لذا در جهت اجرای اهداف خدمات رسانی و ایجاد چهره بصری مناسب برای معابر به عنوان شریان ها و آسفالت شهر برنامه ریزی گردید  که همچنان ادامه دارد و معابر و مسیرهای هدفگذاری شده قطعاً در آینده نزدیک آسفالت خواهند شد .

شهردار اندیشه افزود  با توجه به انجام پروژه آسفالت در مدارس و معابر سطح شهر  خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه نواقص معابر سطح شهر به کمترین میزان خود خواهند رسید که امیدواریم شهروندان از آن رضایت کامل داشته باشد.