از 26 تا 29 خردادماه انجام می شود؛

میزبانی اصفهان از دو نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست و پینتکس

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی «اصفهان پلاست» و یازدهمین نمایشگاه تخصصی «رنگ و رزین و پوشش‌های صنعتی (پینتکس)» از 26 تا 29 خردادماه در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش شهرداران، به نقل از پورتال اطلاع رسانی شهرداری اصفهان، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی «اصفهان پلاست» و یازدهمین نمایشگاه تخصصی «رنگ و رزین و پوشش‌های صنعتی (پینتکس)» از ۲۶ تا ۲۹ خردادماه در اصفهان برگزار می شود.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی «اصفهان پلاست» و یازدهمین نمایشگاه تخصصی «رنگ و رزین و پوشش‌های صنعتی (پینتکس)» از ۲۶ تا ۲۹ خردادماه در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان برگزار می شود. این نمایشگاه با حضور بیش از ۸۰ شرکت از استان‌های اصفهان، تهران، یزد، فارس، البرز، قم، لرستان، قزوین، خوزستان، مازندران، و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود و سه هیئت خارجی از افغانستان، عراق و سوریه به عنوان مهمانان ویژه در این رویداد حضور دارند.

برخی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه شامل گردهمایی اعضای اتحادیه صنفی صنعت پلاستیک و جلسه مدیران شرکت‌های پتروشیمی با فعالین صنعت پلیمر استان اصفهان است و در غرفه‌های نمایشگاه، برنامه‌های تخصصی و آموزشی به منظور توسعه دانش در زمینه صنایع مرتبط برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، همزمان با برپایی این نمایشگاه، همایش «بررسی بازارهای صادراتی رنگ، رزین، پلیمر و پلاستیک» با حضور محمد فروتن‌فرد، مدرس اتاق بازرگانی اصفهان و پریسا سلیمی، ارزیاب تخصصی فرایندهای صادراتی و بازارهای هدف در روز ۲۷ خردادماه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در تالار همایش های محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می شود. سرفصل های این نشست عبارتند از بررسی حجم مبادلات تجاری تولیدکنندگان رنگ، رزین، پلیمر و پلاستیک در کشورهای مقصد، شناسایی بهترین بازارهای صادراتی برای تولیدکنندگان پلیمر، پلاستیک، رنگ و رزین ایران، بررسی گام‌های ارزیابی آمادگی صادراتی برای تولیدکنندگان داخلی و تبیین گام‌های صادرات محصولات تولید داخل به کشورهای هدف صادراتی.