مسجد امام حسین شهرک خسرو دومین محل دیدار صمیمی شهردار شریف آباد و مردم

عصر امروز شنبه ۲۶ خردادماه دیدار مردمی ایرج گودرزی راد شهردار شریف آباد با همراهی نایب رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست معاونت خدمات شهری و مدیران شهرداری با مردم خونگرم شهرک خسرو در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شریف آباد؛ عصر امروز شنبه ۲۶ خردادماه دیدار مردمی ایرج گودرزی راد شهردار شریف آباد با همراهی نایب رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست معاونت خدمات شهری و مدیران شهرداری با مردم خونگرم شهرک خسرو در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.
شهردار شریف اباد در این دیدار مسائل مختلف شهری را پس از احصاء مشکلات با مردم‌در میان گذاشت و پای صحبت های صمیمی مردم نشست.

در این جلسه مردم خواستار پلاک گزاری منازل، جدولگزاری کوچه و آسفالت آن بودند که پس از بررسی های لازم دستور پیگیری وضعیت آسفالت کوچه های همجوار مسجد امام حسین(ع)را به معاون خود اعلام کرد.

گودرزی راد در این دیدار با اشاره بر اهمیت حفظ این همدلی بر تداوم آن در راستای ساخت محیط شهری ایمن و با نشاط تاکید و بر همراهی مردم در ساختن آن تاکید کرد.

شهردار شریف آباد در ادامه بیان کرد: مردم شریف آباد در بصیرت و همدلی بینظیر هستند و حق شان داشتن شهری زیبا و ایمن است و در این مسیر از هیچ‌کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی در پایان یادآورشد: مسائل شهری در بیان مردم بصورت کامل تحلیل می شود و این ظرفیتی سازنده در راستای رفع مشکلات شهری و رسیدن به یک شهر مطلوب است.