به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

شهردار بیرجند به دیدار همکار بازنشسته شهرداری رفت

همزمان با روز خانواده وتکریم بازنشستگان ، شهردار بیرجند به منظور ارج نهادن به منزلت بازنشستگان و گرامیداشت این روز به همراه معاون عمران ، حمل و نقل و ترافیک و جمعی از مدیران شهرداری با یکی از بازنشستگان شهرداری دیدار نمود.

به گزارش شهرداران، همزمان با روز خانواده وتکریم بازنشستگان ، دکتر مهدی بهترین شهردار بیرجند به منظور ارج نهادن به منزلت بازنشستگان و گرامیداشت این روز به همراه معاون عمران ، حمل و نقل و ترافیک و جمعی از مدیران شهرداری با یکی از بازنشستگان شهرداری دیدار نمود.

دکتر مهدی بهترین شهردار بیرجند با تاکید بر اینکه بازنشستگان سرمایه های انسانی و سرشار از تجربه و تبحر هستند خاطر نشان کرد: توجه و تکریم همکاران بازنشسته که سال های سال به این مجموعه و شهر خدمات شایانی ارائه نمودند مورد تاکید بوده و قطعا استفاده از تجربیات چندین و چند ساله این همکاران می تواند در پیشبرد اهداف شهرداری مفید واقع شود.

دکتر مهدی بهترین شهردار بیرجند افزود : دیدار با همکاران بازنشسته و با خبر بودن از احوال آنها وظیفه دینی، اعتقادی و مورد تاکید دین مبین اسلام بوده و یکی از وظایف هر دستگاه یا سازمان به شمار می رود که باید ضمن سرکشی از دوستان و همکاران گذشته، همواره به یاد آنان بوده و در مواقع سختی های احتمالی نیز در کنارشان بود.

در پایان این دیدار از آقای مهندس علیرضا جهاندیده که بعد از ۳۰ سال خدمت صادقانه در شهرداری بیرجند به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل شده اند، تجلیل بعمل آمد.