به همت حوزه بسیج شهید ابراهیم هادی؛

زنگ مدرسه نشاط و تعالی در منطقه۶ به صدا درآمد

با تلاش فرماندهی حوزه بسیج شهید ابراهیم هادی و با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، اوقات فراغت و تابستانی شاد، پرنشاط و متفاوت برای فرزندان خانواده بزرگ شهرداری منطقه۶ تهران رقم خواهد خورد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶ تهران؛ سیدمرتضی روحانی، شهردار منطقه با بیان اینکه هرسال با آغاز فصل تابستان، تعطیلی مدارس و واحد‌های آموزشی، یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها، بهینه کردن اوقات فراغت‌ بچه‌ها و نا‌منویسی و ثبت نام فرزندانشان در کلاس‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی و حتی آموزشی است، بدین منظور شهرداری تهران باتدبیر آگاهانه و دلسوزانه تلاش کرده تا به اینگونه دغدغه مندی‌ها و نگرانی‌ها خاتمه دهد وبرای مناطق مختلف شهر تهران برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

شهردارمنطقه۶ تهران با اشاره به سابقه درخشان بسیج درهمه ادوار و زمان‌ها برای ارائه خدمات متنوع به شهروندان، خاطرنشان کرد: امسال زنگ آغاز به‌کار مدرسه نشاط و تعالی در منطقه شش تهران، به همت حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیم هادی، اسوه پهلوانی و فداکاری در دوران دفاع مقدس در پهنه مرکزی پایتخت طنین انداز شده است و فرزندان کارکنان و خادمات مجموعه شهرداری این منطقه در گروه سنی کودکان و نوجوانان می‌توانند ٧ هفته شاد، پرهیجان، نشاط‌آور و سودمند را تجربه کنند.

شاهچراغی فرمانده بسیج منطقه نیز در مراسم افتتاح این طرح گفت: این طرح همچون سالهای گذشته در راستای غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان منطقه از ۱۰ تیر آغاز شد و به مدت ۷ هفته تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به محل های برگزاری طرح نشاط و تعالی ابراز داشت: برای اجرای این طرح اماکن متنوعی نظیر موزه ها، اماکن زیارتی،  تفریحی و  علمی در نظر گرفته شده است که در انتخاب آن ها سعی بر آن بوده تا کمترین مخاطرات را برای کودکان، نوجوانان و جوانان به همراه داشته باشد.

گفتنی است این طرح ویژه فرزندان کارکنان شاغل در شهرداری در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و در سه سطح ۷ تا ۱۲، ۱۳ تا ۱۵ و ۱۶ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود که اجرای برنامه‌های شاد و متنوع تفریحی، فرهنگی، آموزشی-تربیتی و اردوهای سیاحتی و … بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته شده در این طرح است.