راه اندازی شب بازار جهت عرضه تولیدات مشاغل خانگی در انار

نشست هماهنگی و برنامه ریزی جهت راه اندازی شب بازار در راستای حمایت از مشاغل خانگی و عرضه تولیدات خود در شهرداری انار با حضور ارگانها و نهادهای مرتبط برگزار شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری انار، نشست هماهنگی و برنامه ریزی جهت راه اندازی شب بازار در راستای حمایت از مشاغل خانگی و عرضه تولیدات خود در شهرداری انار با حضور ارگانها و نهادهای مرتبط برگزار شد.

علیرضا عبدالرضایی شهردار در این خصوص گفت: مجموعه مدیریت شهری با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان به جهت حمایت و ارتقای وضعیت اقتصادی مشاغل خانگی تصمیم بر راه اندازی شب بازار برای عرضه و فروش تولیدات خانگی دارد.

▫️عبدالرضایی افزود: مقرر شد شب بازار در محل فعلی پنج شنبه بازار به صورت یک شب در هفته و کاملاً رایگان راه اندازی شود که شرایط دریافت غرفه طی فراخوان عمومی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

▫️میرزایی رئیس شورای اسلامی شهر نیز با توجه به امکانات رفاهی موجود در محل پنج شنبه بازار، مکان مورد نظر برای راه اندازی شب بازار را مناسب برشمرد و به عرضه اختصاصی تولیدات مشاغل خانگی تاکید نمود.

▫️موضوعاتی چون رعایت اصول بهداشتی، نظارت و کنترل قیمت ها، مرغوبیت محصولات، ضوابط و شرایط دریافت غرفه و اولویت بندی مشاغل حمایتی در این نشست مورد بحث و تبادل نظر حاضرین قرار گرفت.

▫️شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اتاق اصناف، رئیس اداره صمت، نماینده اماکن، رئیس جهاد کشاورزی، رئیس اداره ارشاد، رئیس اداره کار و تعاون، رئیس بهزیستی، رئیس میراث فرهنگی، رئیس کمیته امداد و کارشناس خدمات شهری شهرداری در این نشست حضور داشتند.