شهردار شهر میراث جهانی یزد:

دولت سیزدهم کمک های بسیار خوبی به حمل و نقل عمومی شهرها کرده است

شهردار شهر میراث جهانی یزد با بیان اینکه دولت سیزدهم از سال گذشته کمک‌های بسیار خوبی به حمل و نقل عمومی شهرها کرده است، گفت: متاسفانه دولت‌ها در طول ۹ تا ۱۰ سال قبل آن کمترین کمک را به این حوزه داشته‌اند.

به گزارش شهرداران، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – ابوالقاسم محی‌الدینی در نشست با معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور که عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر، معاونین شهرداری و رؤسای برخی از سازمان های شهرداری نیز حضور داشتند، اظهار داشت: در دو جلسه‌ای که با حضور مدیران شهرداری‌ با دکتر انوشه برگزار شد، شاهد تصمیمات خوبی در ‌حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل بودیم.

وی با بیان اینکه در این جلسات مسائل و چالش‌های حوزه حمل و نقل یزد به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت، افزود: دولت در خصوص حمل و نقل عمومی‌ شهرها نگاه بسیار خوبی دارد.

شهردار شهر میراث جهانی یزد ادامه داد: پس از حدود ۹ تا ۱۰ سال که کمترین کمک به بخش حمل و نقل عمومی شهرها صورت گرفت، نگاه ویژه‌ای که از سال گذشته شروع شد و ادامه دار هم خواهد بود تحول خوبی را به وجود ‌آورد.

محی‌الدینی با اشاره به اینکه شهر و شهرداری یزد هم از این فرصت به خوبی استفاده کرده، گفت: به این وسیله بخشی از حمل و نقل عمومی یزد از سال گذشته تا امسال با نوسازی همراه شده است.

وی خاطرنشان کرد: قول مساعدی هم در ارتباط با تحویل ون‌ها و اتوبوس‌هایی که توسط شهرداری یزد خریداری شده ارائه شد که به این وسیله و با سایر اقدامات صورت گرفته، تحول اساسی در زمینه حمل و نقل عمومی یزد به ویژه در زمینه تاکسی‌های شهری خواهیم داشت.

شهردار شهر میراث جهانی یزد بیان کرد: موارد دیگری هم در حوزه مدیریت پسماند و مسائل اقتصادی مطرح شد که امیدواریم نتایج آن را شاهد باشیم و در هر زمان با توجه به تحقق اهداف به مردم گزارش داده شود.

نمود تحول و جوانگرایی در شهرداری یزد کاملا به چشم می‌خورد

سید سجاد انوشه معاون امور شهرداری‌های ‌سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز در این دیدار، اظهار داشت: الحمدالله نمود تحول و جوانگرایی در شهرداری یزد کاملا به چشم می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: با تمهیدات بسیار خوبی که رخ داده، در حوزه های حمل و نقل، شهرسازی، اقتصادی، برنامه ریزی و موارد مختلف دیگر در آینده نزدیک شاهد تحولات بسیار خوب خواهیم بود.​​​​​​​