برگزاری نشست سید محمد نقیب با مدیران مراکز خدمات اجتماعی مناطق ۲۲گانه

برگزاری نشست سید محمد نقیب با مدیران مراکز خدمات اجتماعی مناطق ۲۲گانه نشست سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با مدیران مراکز خدمات اجتماعی مناطق ۲۲گانه شهر تهران در سالن جلسات این سازمان برگزار شد. به گزارش شهرداران روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، در این نشست […]

برگزاری نشست سید محمد نقیب با مدیران مراکز خدمات اجتماعی مناطق ۲۲گانه
نشست سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با مدیران مراکز خدمات اجتماعی مناطق ۲۲گانه شهر تهران در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.
به گزارش شهرداران روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، در این نشست ابتدا پیمان ضیایی معاون حمایت های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی درباره آخرین برنامه های ساماندهی آسیب های اجتماعی پایتخت به نکاتی اشاره کرد و سپس مدیران مراکز اجتماعی مناطق ۲۲ گانه به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند.
سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در این نشست با تک تک مدیران حاضر در جلسه پیرامون مشکلات مناطق آنها هم صحبت شد و پیشنهاداتی در راستای پیشبرد طرح ساماندهی ۱۰ روزه آسیب های اجتماعی پایتخت، ارائه کرد.
نقیب همچنین با استقبال از برخی پیشنهادات مدیران مناطق ۲۲ گانه، دستوراتی برای حل مشکلات موجود در مناطق صادر کرد.
گفتنی است طرح ۱۰ روزه ساماندهی آسیب های اجتماعی پایتخت از ششم تا شانزدهم خردادماه به صورت شبانه روزی در حال اجراست و سید محمد نقیب ضمن حضور شبانه در مناطق ۲۲گانه، آخرین وضعیت مرحله دوم ساماندهی را از نزدیک نظاره می کند.