برگزاری جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه۳ با حضور سید محمد نقیب

جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه ۳ تهران با حضور سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ و تنی چند از مدیران ارشد شهری در سالن جلسات این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ، جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه ۳ تهران با حضور سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ و تنی چند از مدیران ارشد شهری در سالن جلسات این منطقه برگزار شد.

 

در این جلسه ابتدا حمید جوانی شهردار منطقه ۳ صبحت هایی را پیرامون آخرین وضعیت ساماندهی آسیب های اجتماعی در این منطقه مطرح کرد و سپس نمایندگان آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، سپاه پاسداران، پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ها به بیان نقطه نظرات خود در مورد ساماندهی آسیب های اجتماعی پرداختند.

 

سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران نیز پس از شنیدن صحبت های اعضای قرارگاه نکاتی را به منظور بهبود وضعیت ساماندهی آسیب های اجتماعی در منطقه ۳ مطرح کرد.

 

نقیب با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث آسیب های اجتماعی گفت: حل آسیب های اجتماعی در پایتخت میسر نمی شود مگر با همکاری و همراهی همه سازمان ها و نهادها که در قرارگاه اجتماعی شهر تهران اقدامات بسیار موثری را انجام دادند. همانطور که اقای زاکانی شهردار محترم تهران گفتند ما باید آسیب های اجتماعی را تحویل محلات دهیم و از طریق محلات (مساجد، هیات های مذهبی، گروه های جهادی و مردمی و…) بتوانیم آسیب های اجتماعی را کاهش داده و به شرایط مطلوب برسانیم.

 

وی با تاکید بر این موضوع که مقام معظم رهبری فرمودند امروز آسیب های اجتماعی خطرناکترین مسئله کشور است و تاثیر بسیاری بر مسائلی دارد که کمر کشور را خم می کند اذعان داشت: طی سه سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در شهر تهران انجام شده و ایجاد ۲۵ هزار ظرفیت در شهر تهران که ۷۷۵۰ ظرفیت آن توسط شهرداری تهران صورت گرفته بستر مناسبی را برای ساماندهی معتادین متجاهر آماده کرده است و به یاری خدا با هم افزایی دستگاه ها و نهادها در تلاش هستیم که این آسیب ها را کاهش داده و رشد آن را متوقف کنیم.