برگزاری اولین جشنواره خوش‌حسابی در شهرداری پیرانشهر

شهردار پیرانشهر خبر داد

شهردار پیرانشهر از برگزاری جشنواره خوش حسابی و اعطای جوایز به شهروندانی که عوارضات خود را به صورت نقدی پرداخت کنند، خبر داد.برگزاری اولین جشنواره خوش‌حسابی در شهرداری پیرانشهر

به گزارش شهرداران صفر تفاخر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اولین جشنواره خوش حسابی در شهرداری پیرانشهر به پاس قدردانی از مشارکت شهروندان و فرهنگ‌سازی جهت پرداخت به موقع عوارضات شهرداری، با اهدای جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره خوش‌حسابی برای اولین بار به منظور مشارکت بیشتر شهروندان در توسعه و آبادانی شهر برای پرداخت نقدی عوارض نوسازی، صنفی، خودرویی، پسماند و سالیانه برنامه در نظر گرفته شده است.

شهردار پیرانشهر گفت: در این جشنواره به قید قرعه به افرادی که با شهرداری همراه بوده و مشارکت داشته‌اند، جوایزی اهدا می‌شود و از همه شهروندان و همشهریان (دارای پروانه ساختمانی و فاقد پروانه ساختمانی) درخواست می‌کنیم جهت پرداخت عوارضات خود به واحد درآمد شهرداری مراجعه و در این جشنواره مشارکت کنند.

تفاخر ضمن دعوت به حضور حداکثری شهروندان مسئولیت‌پذیر، از اصحاب رسانه شهرستان جهت ترویج برای مشارکت همگانی در این جشنواره برای داشتن شهر زیبا و توسعه و آبادانی آن دعوت به همکاری کرد.

وی ادامه داد: قرعه کشی مرحله اول این جشنواره در روز پنجشنبه چهاردهم تیر برگزار خواهد شد.