رفع خطر جانی با هوشیاری عوامل اجرایی شهرداری منطقه١٢ تهران

بازسازی دریچه شکسته شده‌شده اطراف میدان امام خمینی (ره) درکمتر از ١٠ دقیقه

باهوشیاری عوامل شهرداری منطقه١٢ تهران و شناسایی، اقدام به موقع و رفع چاله ایجاد شده دراطراف میدان امام خمینی (ره) از بروز خطرجانی و خسارت مالی برای شهروندان جلوگیری شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١٢ تهران؛ عوامل شهرداری این منطقه،باهوشیاری عوامل شهرداری منطقه١٢ تهران و شناسایی، اقدام به موقع و رفع چاله ایجاد شده در اطراف میدان امام خمینی (ره) جلوگیری شد.

دربازدید شبانگاهی گذشته درمحدوده میدان حضرت امام خمینی (ره) متوجه گودالی می‌شوندکه به طرز مشکوکی دریچه آهنی آن شکسته، یا سرقت شده بود و جان موتورسواران عبوری را به طور جدی تهدید می‌کرد، بنابراین با توجه به اهمیت موضوع، ضمن نصب علائم هشدار‌دهنده در اطراف چاله به‌منظور آگاهی موتورسواران و شهروندان از خطر پیش‌رو، با اعزام فوری اکیپ فوریت‌های ١٣٧ در محل و انجام جوشکاری و تعمیر دریچه آب‌های سطحی، این خطرجانی درکم‌تر از ١٠ دقیقه برطرف و معبر برای عبور و مرور موتورسیکلت‌ها ایمن‌سازی شد.

فرزاد هنرور، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه١٢ تهران، دراین باره گفت: خوشبختانه با استمرار گشت‌های میدانی روزانه و شبانه درسطح نواحی شش‌گانه، موانع خطرساز با سرعت و دقت بیشتری رفع می‌شوند. نمونه آن مرمت و بازسازی دریچه‌های خسارت دیده سطح معابر است که اگر به موقع شناسایی و تعمیر نشوند، دراوقات شبانگاهی و تاریکی هوا جان بسیاری از موتورسواران و حتی رهگذران را نیز به خطر می‌اندازند، براین اساس طرح شناسایی و رفع اینگونه موانع خطرناک پیوسته درحال پیگیری و انجام است.