امام جمعه اهل سنت بیرجند:

اقدامات بزرگ شهرداری بیرجند، عین عبادت است

امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: به عنوان یک شهروند از اقدامات و کارهای بزرگ شهرداری بیرجند قدردانی نموده و آن را عین عبادت می دانم.

به گزارش شهرداران، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: به عنوان یک شهروند از اقدامات و کارهای بزرگ شهرداری بیرجند قدردانی نموده و آن را عین عبادت می دانم.

امام جمعه اهل سنت شهر مرکز استان شهردار بیرجند دیدار کرد.

مولوی غلام حیدر فاروقی در این دیدار با بیان اینکه بنابر روایات، ثواب شاد کردن دل مومن به اندازه ۱۰ سال اعتکاف در مسجد است افزود: به عنوان یک شهروند از اقدامات و کارهای بزرگ شهرداری بیرجند قدردانی نموده و این حجم خدمات، احساس مسئولیت و اخلاص را عین عبادت می دانم.
وی رفع مشکلات مردم را بزرگترین ثواب های دنیوی و اخروی دانست.

شهردار بیرجند هم با اشاره به اقدامات زیرساختی و زیربنایی شهرداری بیرجند طی ۲۸ ماه گذشته، گفت: برخی از اقدامات شهرداری در این دوره از جمله رفع مشکل اراضی پادگان ۰۴، بهسازی بلوار شهید صیاد شیرازی، پیاده روسازی خیابان های ۱۷ شهریور و حکیم نزاری و کارگران، تملک زمین برای تامین پارکینگ در خیابان طالقانی، دریافت ۹۳ هکتار زمین دولتی برای ایجاد آرامستان جدید، خرید یکدستگاه فینیشر، خرید تجهیزات و خودروهای آتش نشانی و… پس از گذشت چند ده سال در این شهر پیگیری و انجام شد.

دکتر مهدی بهترین افزود: استارت بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ شهر و شهرداری بیرجند با تزریق ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه یعنی معادل ۲ برابر بودجه عمرانی استان، ماه آینده زده می شود.

شهردار بیرجند تصریح کرد: انشاءا… در اولین فرصت به همراه معاونین و مدیران شهرداری با حضور در محل مسجد النبی(ص)، با شهروندان و برادران اهل سنت، دیدار خواهیم کرد.