در افتتاحیه «طرح نشاط و تعالی» شهرداری منطقه۸ مطرح شد:

افزایش ۱۵ درصدی استقبال از مدرسه تابستانی نشاط و تعالی

به همت حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۸، مدرسه تابستانی نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان، با افزایش ۱۵ درصدی استقبال از این طرح تابستانی نسبت به سال قبل آغاز به کار کرد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط‌عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران؛ به همت حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۸، مدرسه تابستانی نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان، با افزایش ۱۵ درصدی استقبال از این طرح تابستانی نسبت به سال قبل آغاز به کار کرد.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه در خصوص اجرای این طرح در سطح کارکنان منطقه بیان کرد: این طرح هر ساله با شروع فصل تابستان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان شاغل در شهرداری تهران، ایجاد تعلق سازمانی، تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان و حفظ روحیه نشاط و شادی این عزیزان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ثبت‌نام همکاران منطقه برای استفاده از این طرح افزود: در همین راستا طی ثبت‌نام و دعوت از فرزندان همکاران، امکان حضور این عزیزان در اردوها و فضاهای فرهنگی و ورزشی طی ۶ هفته برای ۱۹۵ نفر از فرزندان کارکنان شاغل در منطقه۸ فراهم شده است.

فاطمه تنهایی با اشاره به موفقیت خوب بسیج در برگزاری برنامه‌های ویژه کارکنان و فرزندان آنان، اضافه کرد: طرح نشاط و تعالی از برنامه‌های خوبی است که سالیان متعددی توسط بسیج شهرداری برگزار می‌شود و هر سال اهتمام ویژه‌ای برای کیفی‌سازی طرح صورت گرفته است. از نقاط عطف این طرح نیز می‌توان به توجه بر تعالی و آموزش در کنار تفریح و نشاط فرزندان اشاره کرد.