استمرار اجرای طرح تشک زنی،علف کشی، حذف پاجوش و تنه جوش درختان سطح شهر

بهروز کاویانی شهردار اندیشه به اقدامات انجام شده توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اندیشه در راستای حفظ و نگهداری از فضای سبز شهر پرداخت.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اندیشه ، بهروز کاویانی شهردار اندیشه به اقدامات انجام شده توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اندیشه در راستای حفظ و نگهداری از فضای سبز شهر پرداخت.بهروز کاویانی شهردار اندیشه ضمن اشاره به اجرای مستمر طرح تشک زنی،علف کشی، حذف پاجوش و تنه جوش  درختان واقع در خیابان ها،بلوارها و بوستان های سطح شهر تصریح کرد: به منظور جلوگیری از رشد بی رویه پاجوش درختان، عملیات حذف تنه جوش و پاجوش درخت ها در حال اجراست که این امر در جلوگیری از رشد بی رویه شاخه های اضافی، ایجاد فرم مناسب به نمای کلی درختان، انتقال مواد مغذی به تاج درختان و افزایش طراوت و سرسبزی آنها بسیار موثر می باشد. .

به گزارش شهرداران ،بهروز کاویانی شهردار اندیشه در پایان با مهم توصیف کردن نقش پارکها و فضاهای سبز شهری در بهبود کیفیت زندگی شهروندان و افزایش آرامش و سلامت جسمی و روحی آنان، بر تداوم نظافت روزانه بوستانهای سطح شهر اندیشه تأکید نمود و بیان داشت خوشبختانه نظافت معابر و بوستان های سطح شهر به همت پرسنل خدوم و زحمت کش سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهرداری اندیشه بصورت مستمر در حال اجرا می باشد.