حامد خداوردی:

اجرای پویش آزادی زندانیان نیازمند جرائم نقد غیرعمد در ماه محرم و ازدواج آسان

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 از رایزنی ها و اجرای توافقات اولیه جهت اجرای پویش ازدواج آسان افراد کم بضاعت و آزادی زندانیان نیازمند جرائم نقدی غیرعمد در ماه محرم با همکاری موسسه خیریه حب الرضا ابالحسن(ع) خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در بازدیدی که از سوی کارشناسان و مدیر اداره رفاه و آسیبهای اجتماعی حوزه اجتماعی منطقه ۲۲ از بنیاد خیریه حب الرضا(ع) صورت گرفت؛ مقرر شد ضمن ارائه اطلاعات این خیریه در خصوص اجرای اقدامات حمایتی به نیازمندان و بازدید از فضاهای تحت اختیار خیریه، توافقات لازم جهت آزادی زندانیان نیازمند مالی غیرعمد در ماه محرم و راه اندازی پویش ازدواج آسان پس از ماه محرم در منطقه ۲۲ انجام شود.

 

حامد خداوردی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ در این باره اظهار کرد: در راستای رفع نیازهای نیازمندان منطقه در زمینه های معیشتی، تحصیلی و ازدواج جوانان کم بضاعت منطقه ۲۲ رایزنی هایی با خیریه حب الرضا(ع)انجام شده تا با برگزاری برنامه های مشارکتی و دوجانبه نیازمندان محلات منطقه شناسایی و در جهت دستگیری از آنان اقدامات مناسبی صورت پذیرد.

 

وی با بیان اینکه حمایت از افراد و خیریه‌ها از اقشار نیازمند جامعه می‌تواند در کاهش مشکلات آن‌ها موثر و مهم باشد، خاطرنشان کرد: در این میان معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ حلقه واصله بین این موسسه و نیازمندان محلات منطقه است تا با معرفی این افراد قدمی در جهت محرومیت زدایی و کمک به این اقشار صورت پذیرد.

 

در این برنامه مقرر شد؛ خیریه مذکور ضمن همکاری در زمینه های ارائه وام بلاعوض، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، ودیعه مسکن، جهیزیه و …. گزارشات فعالیت های مستمر خود را در اختیار اداره خدمات اجتماعی منطقه ۲۲ قرار دهد.