اجرای ویژه برنامه‌های «تا ابد بر این عهدیم» در منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه‌های دهه ولایت در این منطقه با شعار «تا ابد بر این عهدیم» با همکاری کانون‌ها و مراکز فرهنگی و مساجد این منطقه از بیست‌وهشتم خرداد آغاز شده است و تا ششم تیر سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرداران، مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه‌های دهه ولایت در این منطقه با شعار «تا ابد بر این عهدیم» با همکاری کانون‌ها و مراکز فرهنگی و مساجد این منطقه از بیست‌وهشتم خرداد آغاز شده است و تا ششم تیر سال جاری ادامه خواهد داشت.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره به ۱۸ رویداد فرهنگی در دهه ولایت با مشارکت کانون‌های فرهنگی مساجد و پایگاه‌های بسیج و بیش از بیست برنامه محلی اظهار کرد: در راستای کرامت و تداوم خط نبوت، ویژه برنامه‌هایی را از آغاز دهه ولایت که از بیست‌وهشتم خرداد مصادف با عید سعید قربان آغاز شده است و تا ششم تیر (یک روز پس از عید سعید غدیرخم) ادامه دارد، با شعار «تا ابد بر این عهدیم» خواهیم داشت.

وی افزود: در رأس فعالیت‌های فرهنگی این دهه، دو ویژه برنامه یکی به عشق علی و دیگری خادم ملت با همکاری کانون‌ها و مراکز فرهنگی، پایگاه‌های بسیج و مساجد سطح منطقه است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان به ویژه برنامه به عشق علی اشاره و تصریح کرد: چهار برنامه با این موضوع در بوستان‌های ملت و گل محمدی، مدرسه حدادزاده واقع در محله مارچین و مسجد حضرت موسی ابن جعفر (ع) واقع در بزرگراه شهید ردانی‌پور کوچه قائم برگزار می‌شود که با اجرای مسابقه، شعبده بازی و آکروبات و موسیقی زنده همراه است.

محمدحسینی ادامه داد: دو برنامه با عنوان خادم ملت در خیابان جابر انصاری و میدان شهدای امنیت با مشارکت شهرداری و حوزه بسیج و کانون‌های فرهنگی و جبهه فرهنگی انقلاب اجرا می‌شود که علاوه بر مراسم جشن و سرور به‌مناسبت ایام مبارک دهه ولایت، به لزوم حضور حداکثری شهروندان بر سرنوشت خود و کشور عزیزمان تاکید می‌کند.