آغاز فعالیت مدرسه تابستانی نشاط و تعالی منطقه۹

با هدف غنی سازی اوقات فراغت ، طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در منطقه۹ با اجرای برنامه‌های متنوع آغاز شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران،  سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ضمن حضور در مراسم افتتاحیه طرح مذکور و دیدار صمیمی با فرزندان پرسنل منطقه با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و لزوم غنی سازی اوقات فراغت گفت: طرح نشاط و تعالی که به همت سازمان بسیج شهرداری تهران در مناطق شهری انجام می‌شود از جمله اقدامات شایان توجهی است که با عنوان مدرسه تابستانی نشاط و تعالی با اجرای برنامه‌های متنوع تفریحی، فرهنگی، آموزشی، تربیتی و اردوهای سیاحتی و زیارتی فضایی بانشاط توام با یادگیری را مد نظر دارد.

 

وی افزود: در طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی آموزش و یادگیری با نشاطی که در اجرای برنامه های طرح مذکور حاصل می شود تلفیق شده که این امر ماندگاری مطالب را در پی داشته و خاطرات خوبی برای فرزندان رقم می‌زند.

 

مرتضوی در خاتمه از مجموعه حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه۹ که در سال گذشته با اجرای موفق طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی موفق به کسب رتبه برتر در بین ۳۳ حوزه بسیج مناطق و سازمان‌های شهرداری تهران شده بودند، تشکر و قدردانی کرد.

 

در ادامه آجرلو معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن تشکر از شهردار منطقه۹ و عوامل حوزه مقاومت بسیج منطقه که با موفقیت طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی را در سال گذشته اجرا کردند، گفت: در موضوع نشاط و تعالی چند طرح را پیگیر هستیم تا امسال بُعد تعالی طرح مذکور را پررنگ تر کنیم و برنامه های متنوع در فضای اردوگاهی و همچنین خانواده محور را مد نظر داریم.

 

همچنین ناصر بختیاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه۹ با اشاره به جزییات طرح مدرسه تابستانی نشاط و تعالی عنوان کرد: طرح مذکور در منطقه۹ در ۶ هفته و با مشارکت ۸۲ نفر از فرزندان کارکنان (۳۷ دختر و ۴۵ پسر) در رده سنی، ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم از ۱۰تیرماه رسما شروع شد که یکشنبه هر هفته پسران و روزهای دوشنبه دختران در ایام تابستان از این طرح بهره‌مند می‌شوند.