در منطقه یک اسلامشهر تملک املاک در پروژه کنار گذر راه آهن

تملک املاک در پروژه ۲۴متری کنار گذر راه آهن در منطقه یک رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در شصت و سومین نشست رسمی شورا گفت: در راستای اجرای پروژه ۲۴متری کنارگذر راه آهن در منطقه یک، چندین ملک دیگر تملک و آزادسازی شده است. به گزارش شهرداران و مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، داود حورزاده رئیس […]

تملک املاک در پروژه ۲۴متری کنار گذر راه آهن در منطقه یک

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در شصت و سومین نشست رسمی شورا گفت: در راستای اجرای پروژه ۲۴متری کنارگذر راه آهن در منطقه یک، چندین ملک دیگر تملک و آزادسازی شده است.

به گزارش شهرداران و مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، داود حورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با تشریح مصوبات شصت و سومین نشست رسمی شورا اظهارداشت: در راستای اجرای پروژه ۲۴متری کنارگذرراه‌آهن در منطقه یک، چندین ملک دیگر تملک و آزادسازی شده است.

وی افزود: در راستای تسریع در عملیات اجرایی این پروژه شهری، تاکنون ۱۰۰ ملک تملک و آزادسازی شده است. حورزاده با تقدیر از معاونت شهرسازی، مدیریت منطقه یک شهرداری و اداره املاک و مستغلات شهرداری که در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تملک املاک مورد نظر اقدام می کنند، گفت: برای آزادسازی مسیر ۲۴متری گذر راه آهن در منطقه یک، باید درحدود ۲۴۰ملک تملک شود که تاکنون صد ملک تملک شده بزودی شاهد اجرای فاز نخست حدفاصل میدان ولایت تا خیابان امام محمد باقر(ع) این پروژه خواهیم بود. رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با اشاره به اینکه بازگشایی معابر یکی از مولفه های توسعه پایدار شهری است، بیان کرد: علاوه بر آزادسازی املاک در پروژه ۲۴متری کنارگذر شمالی، روند تملک املاک مورد نظر جهت بازگشایی معابر در تمام نقاط شهر، با همت اعضای شورا و مدیریت شهری به صورت جدی دنبال می شود.