کتاب جامع پایانه مسافربری شهرداری تبریز

مدیرعامل سازمان پایانه مسافربری شهرداری تبریز گفت: نخستین کتاب تاریخچه پایانه مسافربری تبریز در قالب اولین کتاب جامع صنعت ترمینال و صنایع وابسته منتشر خواهد شد.

به گزارش شهریار، احمد زارعی با بیان اینکه تاریخچه پایانه مسافربری برای نخستین‌ بار است که در قالب یک کتاب به چاپ خواهد رسید، اظهار کرد:در این کتاب که با هدف ارائه بانک اطلاعاتی جامع و بروز چاپ می شود به وضعیت فعلی و تجهیزات بکار رفته و امکانات موجود پایانه ها در زمان حال و گذشته و از این جهت این کتاب می‌تواند منبعی مناسب و معتبر برای دست‌اندرکاران صنعت حمل‌ونقل زمینی باشد.

زارعی همچنین با تاکید بر ضرورت وجود یک منبع در خصوص چگونگی تاسیس ترمینال‌ها و سیر تکاملی آن در نقاط مختلف کشور گفت: در این کتاب علاوه بر بیان تاریخچه پایانه‌های مسافربری تبریز، مشخصات فنی آن، آمار ورود و خروج مسافر و اتوبوس، پذیرش مسافر و بار و همچنین نوع و قابلیت‌های پایانه‌ها عنوان می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز همچنین تصریح کرد: انتظار می‌رود انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری و تمام شرکت‌ها در خصوص جمع آوری اطلاعات گذشته با این سازمان همکاری‌ لازم را داشته باشند.