آبادیان در مراسم گرامیداشت مقام همسران جانبازشاغل در شهرداری منطقه هفت گفت؛

پرستاری از جانبازان، موهبت الهی است

آبادیان در مراسم گرامیداشت مقام همسران جانبازشاغل در شهرداری منطقه هفت گفت؛ پرستاری از جانبازان، موهبت الهی است.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، آبادیان در مراسم گرامیداشت مقام همسران جانبازشاغل در شهرداری منطقه هفت گفت؛ پرستاری از جانبازان، موهبت الهی است.
مراسم گرامیداشت مقام همسران جانبازان شاغل در شهرداری منطقه ۷ با حضور شهردار، معاونین، مدیران و جمعی از جانبازان شاغل و همسران آنان در ساختمان ستادی منطقه برگزار شد.
در جریان این دیدار نصراله آبادیان شهردار این منطقه، دیدار و گفت وگو با خانواده بزرگوار جانبازان گرانقدر جنگ تحمیلی را افتخار بزرگی برای مدیران و مسئولان و حضور جانبازان در مجموعه شهرداری را مایه برکت دانست و گفت: زندگی جانبازان همراه با سختی های فراوان برای جانباز و خانواده آنان است و رسیدگی به این ایثارگران، وظیفه مسئولان است.
وی در ادامه ضمن تقدیر از همسران جانباز شاغل، عنوان کرد: : بیان زحمات ایثارگونه شما که وظیفه خطیر پرستاری از عزیزان جانباز را بر عهده داشته و دارید به ظاهر کاری آسان است اما به واقع کاری که شما انجام می دهید کاری نیست که بتوان در وصف کلام در رابطه با آن صحبت کرد.
شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه پرستاری این بانوان از جانبازان و ایثارگران موهبت الهی است، تصریح کرد: اگر امروز مملکت ما از عزت بالایی برخوردار است قطعا به دلیل وجود شهیدان و جانبازانی است که در طول جنگ تحمیلی از جان خود گذشتند.
در ادامه این نشست، جانبازان شاغل در منطقه، با ذکر خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس، به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و سپس از آنها تقدیر به عمل آمد.