تخصیص۱۸۴ پایگاه اخذ رأی در منطقه ۱۲

منطقه ۱۲

شهردار منطقه۱۲خبرداد: همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ۱۸۴ پایگاه اخذ رأی در منطقه ۱۲ برای شهروندان در نظر گرفته شده است.
به گزارش شهرداران و روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی با بیان اینکه مردم باید نقش‌آفرینی کنند و آینده خود را با مشارکت در انتخابات پیش ببرند، افزود: آن‌ها باید با نشاط و با امید در انتخابات یازدهم اسفند سال جاری شرکت کنند تا بهترین افراد به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری راه پیدا کنند.
شهردار منطقه ۱۲ تاکید کرد: امیدواریم نتیجه این انتخاب مردم، آینده بهتری برای کشور و تمام مردم رقم بزند.
وی در ادامه با اشاره به فضاسازی محیطی اظهار داشت: مدیریت شهری در کنار دیگر ظرفیت‌های مردمی به منظور ارتقای روحیه ملی، با نصب بیش از ۴۷ سازه تبلیغاتی برای نامزدها، اجرای ۴هزار و ۵۰۰ متر ریسه و بنر پرتابلی در سطح منطقه جهت فضاسازی به استقبال انتخابات پرشور یازدهم اسفند رفت.
وحیدرضا انارکی محمدی افزود: امید است با نقش شهرداری در پشتیبانی از روند اجرای انتخابات، شاهد انتخابات خوبی باشیم و رضایت‌مندی مردم و مسئولان در راستای رسیدگی به وظایف در کنار یکدیگر پدید آید.وی به پیشرفت علم، دانش و آگاهی در صنایع مختلف و مؤلفه‌های پیش‌بینی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی در حال شتاب گرفتن است و شما دانش آموزان باید بدانید اتفاقات جدیدی در حال رقم خوردن است. باید بدانیم امروز در صنعت و فناوری رقابت می‌کنیم و در حال حرکت و پیشرفت هستیم و جریان‌سازی می‌کنیم و اگر می‌توانیم قدمی برداریم که شتاب بیشتر شود امروز وقتش است.