برپایی نشست پویش نفس های تازه شهر

پویش نفس های تازه شهر همزمان با ماه مهربانی با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی، رئیس اداره امور بانوان، رییس ادارات اجتماعی نواحی ها و جمعی از مدیران شهری برگزار شد. به گزارش شهرداران و  روابط عمومی منطقه ۱۴، ساداتی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان اینکه پویش نفس های تازه شهر با پویش […]

پویش نفس های تازه شهر همزمان با ماه مهربانی با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی، رئیس اداره امور بانوان، رییس ادارات اجتماعی نواحی ها و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.
به گزارش شهرداران و  روابط عمومی منطقه ۱۴، ساداتی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان اینکه پویش نفس های تازه شهر با پویش ماه مهربانی به طور همزمان برگزار می شود، افزود:در این راستا مراسم افطاری با عنوان “من روزه اولی هستم” ویژه دختران بهار اولی و مادران با هدف افزایش همدلی و محبت بین دختران روزه اولی و خانواده هایشان با شروع ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
وی در ادامه اظهار کرد؛ این برنامه در راستای تقویت نگرش معنوی به برکت ماه مبارک رمضان و تشویق به اطاعات از امر خداوند ویژه دختران روزه اولی ها تدارک دیده شده است.
ساداتی در پایان به برگزاری برنامه دختران هزار امید در ماه مبارک رمضان خبر داد.

افزایش حس تعلق مادر و کودک و خانواده به محله و شهر، تکریم و گرامیداشت تولد هر نوزاد به عنوان یک نو شهروند، تقویت مهارت های فرزند پروری والدین در زمینه امور شناختی و روانشناختی کودکان یک  تا دو ساله، تقویت و ارتقاءهوش اخلاقی کودکان از طریق آموزش به والدین از اهداف مهم این پویش است.اداره امور بانوان با همکاری اداره فضای سبز و مدیریت بوستان‌های سطح منطقه، در راستای تحقق رویکرد جوانی جمعیت، گرامیداشت تولد هر نوزاد به عنوان یک شهروند جدید و ترویج اهمیت توجه به محیط زیست برای دومین بار “پویش نفس های تازه شهر تحت عنوان هر نوزاد یک درخت” را در دستور کار قرار داد.