پیش از خطبه های نماز جمعه خوی، تعدادی از دستگاههای اجرایی شهرستان از جمله اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی با برپایی میز خدمت به مسائل و مشکلات نمازگزاران رسیدگی کردند.
به گزارش شهرداران و شهرداری خوی این راهکار که میز خدمت به مشتری یا سامانه پیشخوان ارباب رجوع نیز نامیده میشود، یک راهکار مبتنی بر فناوری اطلاعات و تحت وب است. اصطلاح میز خدمت در میان سازمانها و شرکتهای دولتی رواج زیادی دارد و احتمالا آن را قبلا شنیدهاید. واحدهای فناوری اطلاعات در شرکتهای دولتی، معمولا از این راهکار برای بهبود و توسعه خدمات سازمان خود استفاده میکنند. البته استفاده از میز خدمات الکترونیکی مختص سازمانهای دولتی نیست. میز خدمت به مشتری را میتوان درگاهی دانست که ارباب رجوع و مشتریان میتوانند از طریق آن درخواستها و نامههای خود را همراه با مشخصات لازم به سازمان ارسال کنند. بنابراین سامانه پیشخوان ارباب رجوع ابزاری برای ارائه خدمات از راه دور به مراجعین و پاسخ دادن به درخواستهایشان بدون نیاز به حضور آنها است. در هر حال، هدف از میز خدمت، ارائه خدمات سریع و با کیفیت به کاربران است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
نجات اهواز از نخالههای سرگردان
به گزارش شهرداران کلانشهر اهواز از کمبود پارکینگ به ویژه در نقاط شلوغ و پرتردد رنج میبرد و باعث نارضایتی مردم شده است. پلیس راهور اهواز بارها نسبت به تبدیل شدن خیابان اهواز به پارکینگ خودروها و ایجاد گرههای ترافیکی ابراز گلهمندی کرده است. در همین راستا شهرداری اهواز بارها اعلام کرده که طرح پارکینگ […]
خوزستان
اهواز