ملاقات مردمی شهرداری لواسان

سی و دومین جلسه ملاقات مردمی شهرداری لواسان در راستای تکریم ارباب رجوع در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد. به گزارش شهرداران و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لواسان، صبح امروز سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ سی و دومین  با حضور سید علی حسینی جانشین شهردار و معاون مالی اداری،شجاعی معاون شهرسازی، […]

سی و دومین جلسه ملاقات مردمی شهرداری لواسان در راستای تکریم ارباب رجوع در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد.
به گزارش شهرداران و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لواسان، صبح امروز سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ سی و دومین  با حضور سید علی حسینی جانشین شهردار و معاون مالی اداری،شجاعی معاون شهرسازی، علی خلجی مسئول املاک و یوسفی مسئول خدمات شهری شهرداری لواسان در دفتر معاون شهرسازی شهرداری لواسان برگزار شد.
برگزاری این جلسات تاثیر به سزایی در جلب رضایت شهروندان دارد. همچنین با توجه به پیچیدگی برخی مطالبات و مشکلات شهروندان در حوزه های شهری با هم اندیشی معاونت های شهرداری در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می شود.
جلسه ملاقات مردمی شهردار لواسان روزهای سه شنبه هر هفته در راستای خدمت رسانی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع برگزار می شود که در آن شهروندان، به صورت مستقیم مشکلات و درخواستهای خود را با مدیریت شهری و معاونین مطرح می نمایند همچنین به اطلاع شهروندان محترم می رساند، برای ثبت وقت ملاقات مردمی، شهروندان محترم می توانند از طریق www.lavasan.ir اقدام نمایند.وی با اشاره به اینکه پیش از این ملاقات شهروندان با شهرداران مناطق تنها از طریق مراجعه حضوری میسر بود؛ افزود: تاکنون دسترسی به سامانه مذکور به صورت داخلی در مجموعه شهرداری تهران امکان پذیر بوده و متقاضیان برای ثبت نام باید به صورت حضوری به ادارات روابط عمومی مناطق مراجعه و پس از ثبت درخواست خود، اقدام به پیگیری جهت برقراری ملاقات مردمی می‌کردند.