نیمه شعبان غرق در نور و سرور در معابر منطقه ۱۹

منطقه 19

معابر منطقه ۱۹ به مناسبت نیمه شعبان غرق در نور و سرور شد

شهردار منطقه ۱۹ از آذین بندی و اجرای ۱۰ هزار متر ریسه پرچمی و رنگی و نورپردازی در معابر منطقه به مناسبت نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت خبر داد.
به گزارش شهرداران و  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: در راستای ایجاد منظر شهری زیبا در نیمه شعبان شهرک بستان در ناحیه یک به طور ویژه با ریسه نوری بلوطی به طول ۲ هزار ۵۰۰ متر، ریسه سوزنی ۳ هزار و ۵۰۰ متر و ریسه شلنگی هزار و ۵۰۰ متر آذین بندی شده است.
همچنین نور پردازی وآذین بندی ویژه این ایام به صورت خاص همراه با ریسه های رنگی چراغ دار در این شهرک و میدان مادران شهید انجام و در شب ولادت مهدی موعود نورافشانی خواهد شد.
وی ادامه داد: به منظور آماده سازی شهر برای جشن، تبریک، تهنیت و شادباش به شهروندان ۱۰ هزار متر طول ریسه پرچمی و رنگی در معابر اصلی و فرعی نصب شده است.
 شهردار منطقه خاطر نشان کرد: اکران ۹ عدد بنر به مناسبت نیمه شعبان و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در معابر، نصب ۱۹ هزار متر داربست، ۳ مورد طاق نصرت و برپایی ۳ غرفه پذیرایی و سن به منظور برگزاری جشن از دیگر اقدامات اداره زیبا سازی به مناسبت خجسته عید نیمه شعبان است.
 فرهادی بیان کرد: پیش از این ریسه های بلوطی در بلوارهای میلاد، شکوفه، خیابان های میثاق و شهرداری به طول ۴ هزار متر که جلوه خاصی در این عید بزرگ در شب های منطقه می بخشد نصب شده است.عمدتا برقرار کننده ارتباط بین مکان های سکونت و مکان های کار و فعالیت است. فعالیت های مقیاس محله ای و ناحیه ای در مجاورت پخش کننده ها به صورت متمرکز در یک یا چند بلوک شهری مستقر می گردند. حداقل عرض معابر جمع و پخش کننده معادل ۱۲ متر بوده و دسترسی معابر محلی به جمع و پخش کننده ها مجاز است.