پایگاه مقاومت امام علی (ع) و امور فرهنگی شهرداری منطقه یک

مراسم عزاداری اربعین حسینی

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز، پایگاه مقاومت امام علی (ع) و امور فرهنگی منطقه ۱ مراسمی را به مناسبت عزاداری حضرت اباعبدالله در آستانه اربعین برگزار کردند. بر اساس این گزارش، همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی و اجرای برنامه های ویژه این ایام پایگاه مقاومت امام علی (ع) و امور فرهنگی […]

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز، پایگاه مقاومت امام علی (ع) و امور فرهنگی منطقه ۱ مراسمی را به مناسبت عزاداری حضرت اباعبدالله در آستانه اربعین برگزار کردند.
بر اساس این گزارش، همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی و اجرای برنامه های ویژه این ایام پایگاه مقاومت امام علی (ع) و امور فرهنگی منطقه ۱، ویژه برنامه ای را برای جاماندگان حرکت عظیم زیارت عتبات عالیات در شهرداری منطقه ۱ برگزار کرد تا عاشقان و شیفتگان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بتوانند ارادت قلبی خود را به ساحت مقدس شهیدان کربلا اعلام دارند.
شایان ذکر است این مراسم که در پایان وقت اداری در محوطه شهرداری منطقه یک برگزار شد با شور و اشتیاقی وصف ناپذیر انجام پذیرفته و کارکنان این منطقه با عشق به امام حسین (ع) در این مراسم شرکت کردند.