برگزاری مراسم جوانمردان شهر همزمان با روز پدر

به گزارش شهرداران و حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در این نشست اظهار داشت: وظیفه ما ترویج ورزش همگانی است و برگزاری جشنواره‌ها و این‌گونه رقابت‌ها ابزاری است برای ترویج ورزش همگانی. وی افزود: مسابقات قهرمان شهر (۲) با حمایت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در حال برگزاری است که اکنون […]

به گزارش شهرداران و حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در این نشست اظهار داشت: وظیفه ما ترویج ورزش همگانی است و برگزاری جشنواره‌ها و این‌گونه رقابت‌ها ابزاری است برای ترویج ورزش همگانی.

وی افزود: مسابقات قهرمان شهر (۲) با حمایت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در حال برگزاری است که اکنون به مرحله نهایی رسیده است. این مسابقات در ۱۰ رشته مردان و ۱۰ رشته بانوان در ۳ رشته تیمی و انفرادی برگزار می‌شود. برای برگزاری مرحله نهایی این رقابت‌ها یکی از سالن‌های سازمان ورزش شهرداری را اختصاص و آماده کردیم.

اوجاقی همچنین از برگزاری مراسم زورخانه‌ای تحت عنوان (جوانمردان شهر) در سوم بهمن همزمان با تولد امام علی (ع) و روز پدر خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم قرار است از پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی که در گذشته زحمات زیادی در ورزش کشیدند دعوت کنیم و از آن‌ها تجلیل به عمل آوریم. همچنین برنامه‌ای برای پهلوانان و کسانی که بازوبند پهلوانی دارند و طی سال‌های گذشته پهلوان سال شناخته شدند، خواهیم داشت.

وی ادامه داد: سازمان ورزش با هدف کمی و کیفی اقدامات خود را انجام می‌دهد تا از طریق سرانه، فعالیت‌های ورزشی را افزایش دهد و از این طریق شهروندان زیادی را درگیر ورزش کند. از نظر کیفی نیز سعی داریم کسانی که به مرحله نهایی قهرمان شهر (۲) راه پیدا می‌کنند با شناسایی استعدادهای برتر مسیر راهیابی آن‌ها را از طریق فدراسیون‌ها به تیم‌های ملی فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اظهار کرد: در فینال این رقابت‌ها از نخبگان ورزش نیز دعوت خواهیم کرد که در سالن و در کنار افرادی که به فینال مسابقات قهرمانی شهر (۲) راه پیدا کردند حضور داشته باشند. همچنین یک نفر را به عنوان ناظر یا استعدادیاب از طرف فدراسیون‌ها به ما معرفی می‌شوند تا پدیده‌ها را کشف کنند. البته سطح برگزاری مسابقات با بازخوردی که داشتیم راضی کننده بود و حتی شرایط برگزاری مسابقات در سطح ملی و بین‌المللی را نیز داریم و میزبان مسابقات کشورهای اسلامی و آسیایی نیز با توجه به زیرساخت های موجود در تهران، باشیم.