تنفیذ احکام شهرداران مدارس منطقه۶

احکام شهرداران مدارس منطقه۶ تنفیذ شد معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس به دانش‌آموزان گفت: طرح شهردار مدرسه فرصتی برای تمرین مسئولیت پذیری شهروندی در مدارس برای آمادگی برای حضور در اجتماع بزرگتر است. به گزارش شهرداران و  روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و […]

احکام شهرداران مدارس منطقه۶ تنفیذ شد
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس به دانش‌آموزان گفت: طرح شهردار مدرسه فرصتی برای تمرین مسئولیت پذیری شهروندی در مدارس برای آمادگی برای حضور در اجتماع بزرگتر است.
به گزارش شهرداران و  روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه طی مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس اظهار کرد: این طرح فرصتی است برای کشف مدیران متعهد، متخصص و مسئولیت پذیر که در آینده ای نزدیک اداره شهر و کشور خود را به دست می گیرند و این طرح زمینه یادگیری و مشارکت دانش آموزان در جامعه ای بزرگ تر از مدرسه را فراهم می کند.
وی در ادامه افزود: طرح شهردار مدرسه در ١۶ مدرسه منتخب درسطح منطقه در آبان ماه برگزار شد و ١۶ شهردار مدرسه انتخاب شدند.
بصیری با اشاره به اینکه برای دست یافتن به شهر خوب باید همگی تلاش کنیم خاطر نشان کرد: لازمه تحقق این امر، انتقال کامل آموزه ها و مهارت های شهروندی به تک تک شهروندان است که در قالب طرح “شهردار مدرسه” تلاش می کنیم، ضمن تبیین دقیق مسائل اجتماعی و شهروندی بتوانیم به داشتن شهروندان مسئول در قبال شهر دست یابیم.
براساس این گزارش در این مراسم معاون توسعه مهارتهای شهروندی اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران و معاون پرورشی و ورزشی آموزش و پرورش منطقه نیز حضور داشتند که ضمن اهدای هدایایی به مدارس، مرامنامه ی شهرداران منتخب قرائت و احکام تنفذ شد.