شروع عملیات قیرپاشی پروژه مرمت و روسازی آسفالت اتوبان پاسداران

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری تبریز از شروع عملیات قیر پاشی و آسفالت ریزی پروژه پاسداران به طول ۲۰۰ متر خبر داد.

به گزارش شهرداران، جلیل ابهری گفت: ساماندهی آسفالت اتوبان پاسداران یکی از مطالبات مهم شهروندان است و این سازمان تلاش دارد با اجرای اقداماتی در این زمینه خدمت رسانی مطلوب به شهروندان صورت پذیرد تا رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

وی افزود: به همین منظور در راستای ارائه خدمات مطلوب‌ تر به شهروندان و تسهیل در عبور مرور، مرمت و روسازی آسفالت اتوبان پاسداران را در اولویت کاری خود قرار داده است که بعد از عملیات زیرسازی به روش نوین و توسط دستگاه WR پروژه در مرحله عملیات قیر پاشی وآماده سازی برای آسفالت ریزی در فاز اول به طول ۲۰۰ متر خواهد بود.

ابهری تصریح کرد: همزمان با مرحله عملیات آسفالت ریزی جهت تسهیل در روند پیشرفت پروژه در جبهه های مختلف نیز فعالیت در حال انجام بوده که شامل، اتمام برداشت پایه گاردریل تا انتهای مسیر، آسفالت تراشی، پاکسازی رفوژ ها، ترمیم مجدد قسمت های آسیب دیده ژئو گرید، عملیات تثبیت با سیمان و آماده سازی ادامه مسیر برای آسفالت ریزی است .

پروژه مرمت و روسازی آسفالت اتوبان پاسداران به کارفرمایی شهرداری منطقه ۱ و با اجرای سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از سمت غرب به شرق حد فاصل پارک آبشار تا بعد از پل ایده لو به طول سه و نیم کیلومتر در حال اجرا است.