پایان عملیات زهکشی منطقه میارکلا

به گزارش شهرداران و مهندس تقی اکبر نژاد شهردار پل سفید از پایان عملیات زهکشی منطقه میارکلا به طول ۱۷۵ متر با عمق متوسط ۵ متر با هزینه ای بالغ بر ۲/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت :این عملیات طی ۳۳ روز با تلاش شبانه روزی کلیه پرسنل شهرداری از محل اعتبارات داخلی و […]

به گزارش شهرداران و مهندس تقی اکبر نژاد شهردار پل سفید از پایان عملیات زهکشی منطقه میارکلا به طول ۱۷۵ متر با عمق متوسط ۵ متر با هزینه ای بالغ بر ۲/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت :این عملیات طی ۳۳ روز با تلاش شبانه روزی کلیه پرسنل شهرداری از محل اعتبارات داخلی و تجهیزات شهرداری انجام شد.

شهردار با اشاره به سفر استاندار محترم به شهرستان سوادکوه بیان کرد: شهروندان منطقه همزمان با سفر استاندار و هئیت همراه در خصوص زهکشی مکاتباتی داشتند که پس از دستور دفتر فنی استانداری مجموعه مدیریت شهری اقدام به اجرای عملیات زهکشی نمود.

اکبرنژاد از بکار گیری یک دستگاه بیل مکانیکی ،لودر، ۴ دستگاه کمپرسی در زمان عملیات زهکشی میارکلا خبر داد و اظهار کرد: تعداد ۱۳ تن نیروی انسانی هر روز به مدت ۳۳ روز در پروژه فوق الذکر به صورت تمام وقت مشغول به فعالیت بودند.

شهردار پل سفید بیان کرد: خارج کردن آبهای زیر سطحی از اطراف منطقه میارکلا به منظور جلوگیری از مزاحمت آبهای زیر زمینی و یا جلوگیری از زیان ناشی از آن در دستورکار قرار گرفت . اکبرنژاد با اشاره به اینکه خروج آبهای زیر سطحی ، امری ضروری جهت پایدار سازی مناطق رانشی می باشد گفت: منطقه میارکلا از مناطق رانشی است که جهت تثبیت منطقه عملیات زهکشی صورت پذیرفت.