جلسه ملاقات مردمی شهرداری لواسان برگزار شد

بیست و پنجمین جلسه ملاقات مردمی شهرداری لواسان در راستای تکریم ارباب رجوع و طبق روال هر هفته در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لواسان، بیست و پنجمین جلسه ملاقات مردمی شهرداری لواسان در راستای تکریم ارباب رجوع و طبق روال هر هفته در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد.

صبح امروز سه شنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ بیست و پنجمین جلسه ملاقات مردمی با حضور مهدی کرمی نیا رئیس شورای اسلامی شهر لواسان، رضا حمیدوند عضو شورای اسلامی شهر لواسان، سید علی حسینی معاون مالی اداری و سایر مسئولین شهرداری لواسان، در دفتر معاون شهرسازی شهرداری لواسان برگزار شد.

در این جلسه به درخواست ۱۱ ارباب رجوع پاسخ داده شد که بیشترین مورد مربوط به حوزه شهر سازی بود.

برگزاری این جلسات تاثیر به سزایی در جلب رضایت شهروندان دارد. همچنین با توجه به پیچیدگی برخی مطالبات و مشکلات شهروندان در حوزه های شهری با هم اندیشی معاونت های شهرداری در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می شود.

جلسه ملاقات مردمی شهردار لواسان روزهای سه شنبه هر هفته و در راستای خدمت رسانی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع برگزار میشود و در آن شهروندان به صورت مستقیم مشکلات و درخواستهای خود را با مدیریت شهری و معاونین مطرح می نمایند همچنین به اطلاع شهروندان محترم می رساند، برای دیدار با شهردار در روز های سه شنبه، می توانند از طریق www.lavasan.ir اقدام نمایند.