جلسه مشترک اداره‌کل املاک و مستغلات و سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز

سومین جلسه تعیین و تکلیف املاک و مستغلات سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در دفتر مدیرعامل سازمان و با حضور مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریز، مدیرعامل، معاونان و کارشناسان سازمان تشکیل شد.

به گزارش شهریار، احمد زارعی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در این جلسه در خصوص تعیین تکلیف املاک سازمان مواردی را مطرح کرده و سپس اقدامات انجام یافته برای ساماندهی آن را ارائه کرد.
اسماعیل شاهی معاون اداری و مالی سازمان، گزارشی از اقدامات انجام یافته مصوبات جلسه روز یکشنبه ارائه کرد. همچنین سجاد پاشایی مسئول املاک سازمان، گزارشی از برداشت و جانمایی در نقشه با دستگاه شمیم با همکاری عوامل اداره کل املا ک شهرداری تبریز ارائه کرد.
در ادامه جلسه، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز با توجه به اهمیت موضوع از مدیرکل املاک و مستغلات خواست تا زمان اتمام ساماندهی، عوامل آن اداره کل همکاری لازم با سازمان را داشته باشند.
هادی بدری مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریز نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه وظیفه اصلی اداره کل، ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری تبریز است، در این راستا آماده‌ایم هرگونه همکاری لازم با سازمان پایانه‌های مسافربری را داشته باشیم.