جشن تکلیف سیاسی ویژه رای اولی ها

برگزاری «جشن تکلیف سیاسی» ویژه رای اولی ها در مدارس منطقه ۱۹ جشن تکلیف سیاسی ویژه رای اولی ها توسط اداره آموزش های شهروندی و با همکاری آموزش و پرورش منطقه ۱۹ در مدارس متوسطه دوم در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در مدارس منطقه برگزار شد. به گزارش شهرداران […]

برگزاری «جشن تکلیف سیاسی» ویژه رای اولی ها در مدارس منطقه ۱۹

جشن تکلیف سیاسی ویژه رای اولی ها توسط اداره آموزش های شهروندی و با همکاری آموزش و پرورش منطقه ۱۹ در مدارس متوسطه دوم در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در مدارس منطقه برگزار شد.
به گزارش شهرداران و روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، دانش‌آموزان رای اولی مدارس منطقه با شرکت در همایش جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌ها و رای دادن به صورت نمادین، آمادگی خود را برای حضور در انتخابات یازدهم اسفندماه اعلام کردند.
در راستای انجام تکلیف سیاسی و در آستانه انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، از دانش‌آموزان دختر و پسر رای اولی دعوت شد تا با شرکت در این همایش آمادگی و مشارکت حداکثری خود را برای شرکت در انتخابات سال جاری ثبت کنند.
براساس این گزارش این برنامه‌ها با هدف ترویج مشارکت نوجوانان و جوانان رای اولی به عنوان آینده‌سازان این کشور اجرا شد.جشن تکلیف سیاسی به منزله جشن و تعهد به کشور، مظهر و دین است، گفت: اکنون جامعه دانش‌آموزی مسئولیتی سیاسی را بر عهده گرفته که باید در برابر کشور خود آن را ادا کند.یقیناً دانش‌آموزان با تدبر، دانش و آگاهی که دارند در این مشارکت سیاسی حضور پیدا کرده و در انتخاب اصلح همکاری می‌کنند.همه با هم، یک صدا ایران، مدرسه قوی و ایران قوی است» گفت: با همراهی معلمان، دانش‌آموزان و والدین جامعه هدف و مشارکت بالا در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال زمینه تحقق این شعار را فراهم خواهیم کرد