تسطیح و پاکسازی زمین‌های خالی در ۸ مسیر جنوب غرب تبریز

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ تبریز از انجام عملیات تسطیح و پاکسازی زمین های خالی در هشت مسیر جنوب غرب تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، فیض الله رستم پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی هفته گذشته گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان و زیباسازی محیط شهری اکیپ‌های خدمات شهری یکی از اقداماتی را که در اولویت برنامه‌های کاری خود دارند عملیات تسطیح و پاکسازی زمین های خالی است تا از تجمع آلودگی و ایجاد زمینه برای رهاسازی پسماند و تجمع حیوانات جلوگیری کرده و از سوی دیگر حفظ زیبایی بصری محیط شهری از مهمترین دغدغه های معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه است.

وی تسطیح و پاکسازی زمین های خالی را در هشت مسیر عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به وسعت جنوب غرب تبریز و وجود زمین های گسترده خالی این عملیات از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و رسیدگی به آنها یکی از اقدامات زمان بر و پر زحمت برای این معاونت محسوب می شود.

رستم پور با اشاره به مسیرهایی که طی هفته گذشته پاکسازی شده‌اند، اظهار کرد: اطراف کانال رواسان، مسیر جاده وادی رحمت، خیابان شهید نامور کوی وحدت رسالت، جاده باغ معروف، جاده کجوار، ۳۵متری لاله، دایجا گلی و خیابان رسالت مسیرهایی بودند که در اولویت کاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست در راستای پاکسازی و تسطیح قرار گرفتند.