فرماندار تبریز :

به دنبال رفع چالش های موجود با همراهی نمایندگان مجلس هستیم

مسایل و چالش های شهرستان تبریز در حوزه های مختلف با حضور نمایندگان مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه های مختلف در فرمانداری تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان تبریز در این نشست با اشاره به اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان در این شهرستان قرار دارند، گفت: در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم و رفع چالش ها و مشکلات موجود شهرستان از چند ماه گذشته از تمامی دستگاه ها خواسته شد تا مسایل را احصا کنند.
جعفری آذر افزود: مسایل و مشکلات مختلف شهرستان در بخش اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و صنعتی استان توسط دستگاه های مربوطه احصا و پیشنهادات لازم برای رفع این مسایل با بهره مندی از همراهی و همکاری نمایندگان مردم در مجلس شواری اسلامی نیز ارایه شده است.
وی ادامه داد: موضوعات مختلف در ۱۰ حوزه جمع بندی شده که عمده ترین آنها مربوط به بیمه های حمایتی از جمله بیمه کارگران ساختمانی، رانندگان تاکسی و قالیبافان، مسایل مربوط به آب و فاضلاب، برق، گاز ، راه و شهرسازی، نوسازی و تجهیز مدارس، مشکلات یارانه ای، مسایل مربوط به توزیع آرد، تامین اتوبوس های شرکت واحد درون شهری و بین شهری می باشد.
جعفری آذر گفت: با توجه به اینکه در آستانه تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ قرار داریم ضروری استا تا نمایندگان مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در جریان مسایل و چالش های موجود در سطح شهرستان آگاه باشند تا نسبت به تامین منابع پروژه های مهم استان اقدام کنند.
وی ادامه داد: دستگاه های مختلف پیشنهادات خود را برای رفع موانع و مشکلات موجود به صورت مکتوب به فرمانداری و نمایندگان شهرستان ارسال کنند.
در این جلسه مدیران کل و نمایندگان دستگاه های مختلف استان آذربایجان شرقی مسایل و مشکلات را مطرح و نمایندگان مردم تبریز ، اسکو و اذرشهر آقایان حجت الاسلام سید محمد رضا تاج الدینی، روح الله متفکر آزاد، علیرضا بیگی و علیرضا منادی نسبت به پیگیر موارد مطرح شده قول مساعد دادند و مقرر شد این نشست به صورت فصلی ادامه یابد.