بهبود وضعیت پروژه‌های عمرانی در منطقه۴ تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز پایش مستمر وضعیت عملکرد عمرانی پروژه‌های مناطق را گامی موثر در راستای دستیابی به نتایج مطلوب در اجرای آگاهانه پروژه‌ها دانست. به گزارش شهریار، در جلسه‌ای با حضور سامان احمدزاده معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز، مسعود علیلو شهردار منطقه ۴ و معاون عمرانی منطقه، آخرین وضعیت پروژه عمرانی این منطقه […]

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز پایش مستمر وضعیت عملکرد عمرانی پروژه‌های مناطق را گامی موثر در راستای دستیابی به نتایج مطلوب در اجرای آگاهانه پروژه‌ها دانست.

به گزارش شهریار، در جلسه‌ای با حضور سامان احمدزاده معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز، مسعود علیلو شهردار منطقه ۴ و معاون عمرانی منطقه، آخرین وضعیت پروژه عمرانی این منطقه در بودجه سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

احمدزاده در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم تسریع پروژه‌هایی که عملیات اجرای آن آغاز نشده است، گفت: لازم است اولویت‌بندی مسائل مالی برای همه پروژه‌های عمرانی شهر با توجه به ضرورت آن، میزان اعتبار مورد نیاز و زمانبندی حداقلی و منافع شهر انجام شود.

احمدزاده افزود: در اجرای پروژه‌های عمرانی هماهنگی برخی نهادهای خدمات رسان هم ضروری است و علاوه بر ایجاد هماهنگی درون سازمانی، هماهنگی با مناطق و ارگان‌های مربوطه در اجرای پروژه‌ها یکی از الزامات است.

وی همچنین در خصوص پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ به تکمیل احداث مجموعه تفریحی ورزشی ستارخان، احداث سپتیک آب خام بوستان سبزه‌زار، پروژه پیاده‌راه کمپانی دو واقع در خیابان اهراب و پروژه‌های مسیرگشایی منطقه اشاره کرد و نقش و اهمیت اجرای این پروژه‌ها را در راستای شکوفایی عمرانی منطقه ۴ مهم عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال مشخص شدن ریز موارد در خصوص اجرایی نشدن برخی از پروژه‌ها، باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع موانع و مشکلات اقدام شود.

در این جلسه شهردار و معاون عمرانی منطقه ۴ تبریز ضمن ارائه گزارش آخرین وضعیت احداث پروژه‌ها، توضیحاتی را در خصوص موانع و مشکلات در اجرای آنها مطرح کردند که پس از بحث و بررسی، تصمیمات و راهکارهای لازم جهت تسریع اجرایی کردن این پروژه‌ها اتخاذ شد.