برقراری امکان پرداخت الکترونیکی برای شرکت در دوره‌های آموزشی شهرداری

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و سهولت انجام امور آموزشی، امکان پرداخت الکترونیکی شهریه دوره‌های آموزشی همکاران محترم شهرداری تبریز فراهم شد.

به گزارش شهریار، یعقوب انصاری با اعلام این خبر افزود: پیش از این همکاران مجموعه شهرداری تبریز برای پرداخت شهریه دوره‌های آموزشی مجبور بودند در ساعات اداری از محل کار خود خارج و در بانک‌ها اقدام به پرداخت شهریه کنند که علاوه بر اتلاف وقت و انرژی، موجب اخلال در انجام وظایف اداری آنها نیز می‌شد.

وی ادامه داد: طی هماهنگی انجام یافته با اداره کل امور مالی شهرداری و سازمان فناوری اطلاعات، امکانات پرداخت الکترونیکی از طریق یکی از شماره حساب‌های شهرداری تبریز فراهم شد و همکاران محترم از این پس می‌توانند بدون مراجعه به بانک و به صورت آنلاین شهریه خود را پرداخت کنند؛ همچنین با ایجاد بستر پرداخت الکترونیکی، نیاز به ثبت نام حضوری در اداره آموزش شهرداری نیز نخواهد بود و با پرداخت الکترونیکی شهریه، ثبت نام همکاران محترم نیز انجام می‌پذیرد.

انصاری در پایان ضمن قدردانی از مدیرعامل و همکاران سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تبریز، ابراز امیدواری کرد همکاری‌های درون مجموعه‌ای موجب ایجاد امکانات بیشتری در زمینه فناوری اطلاعات شود.