بررسی مصوبات قرار خدمت در حوزه فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک منطقه ۶

مصوبات قرار خدمت نخست در حوزه عمران و حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ با حضور معاون فنی عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز، شهردار منطقه ۶ و جمعی از معاونان و مدیران منطقه بررسی شد.

به گزارش شهریار، در تداوم برگزاری دور دوم قرار خدمت، در شهرداری منطقه ۶ تبریز، جلسه‌ای با حضور سامان احمدزاده معاون فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز و جمعی از معاونان و مدیران منطقه برگزار شد که مصوبات نخستین قرار خدمت شهرداری منطقه ۶ تبریز در حوزه عمران و حمل و نقل و ترافیک منطقه و اقدامات صورت گرفته در این راستا و مشکلات موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ابتدای جلسه، احمدزاده به اهمیت مباحث مطروحه در جلسات قرار خدمت پرداخت و به هماهنگی سازمان‌ها، پاسخگویی به درخواست‌های مردمی و مرتفع کردن مشکلات عمومی شهر اشاره کرد.
در ادامه، سیاوش مکانی رئیس اداره فنی معاونت حمل و نقل ترافیک به اجرای سه پل عابرگذر در مسیر جاده تبریز_مرند تقاطع کوی اطلس، سولماز و مقابل جایگاه سوخت تأکید کرد.
همچنین در تشریح اجرای پروژه‌های سازه رسوبگیر، تکمیل پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی، تکمیل پروژه مقاوم‌سازی آجی چای، اجرای طرح‌های ترافیکی و … مورد بررسی قرار گرفت.