بازار سنتی چهارراه رسولی زاهدان در مسیر تحولاتی نوید بخش

برنامه جامع ،تخصصی و عملیاتی برای تکمیل پروژه کلان تجارتی،گردشگری بازار چهار راه رسولی در حال اجرا است ،

به گزارش شهرداران، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زاهدان، شهردار زاهدان با حضور در صحن شورای اسلامی شهر زاهدان به شرح آخرین وضعیت پروژه کلان تجاری،گردشگری بازار چهارراه رسولی پرداخت.

شهردار زاهدان در صحن علنی شورای اسلامی شهر زاهدان ،برنامه جامع عملیاتی پروژه تجاری،گردشگری بازار چهارراه رسولی را شرح و دیگر معاونین و مدیران ارشد شهرداری، اطلاعات تخصصی پیرامون ابعاد مختلف پروژه را ارایه کردند.

محمد امیر براهویی با اعلام اینکه پروژه های عمرانی شهر با حساسیت ویژه ای دنبال می‌شود،اظهار داشت: تمامی نهادهای مجموعه ی ما به صورت یکپارچه درصدد تکمیل پروژه یاد شده هستند و تحول کلان و منحصر بفرد درشاخص گردشگری، در آینده ای نزدیک وعده ما به شهروندان زاهدانی است.

وی با اعلام اینکه شهرداری زاهدان در عین تجربه چالش های مختلف ،مساله توسعه کالبد شهری را محور قرار داده گفت:برنامه زمانبندی دقیقی برای عملیات احداث و تکمیل پروژه تدوین شده است.

شهردار زاهدان یاد آور شد:کمیته های پیگیری برای رفع چالش های در حین اجرای پروژه تشکیل و به صورت هفتگی به شناسایی مشکلات ،گفتگو با کسبه ،ارایه طریق و پیگیری می پردازند.
این مقام مسئول از اعتنای ویژه شهرداری زاهدان به پیوست های اجتماعی پروژه خبر داد و گفت:کمیته اجتماعی و ارتباطات پروژه به صورت مستمر تمامی مسایل را رصد و ضمن ارایه راهکار تا اجرای راهبردهای اثر گذار،به پیگیری های ویژه ادامه می دهد.

ارایه گزارش کمیته اجتماعی پروژه،اجرای برنامه پاکسازی روزانه محل پروژه ،مدیریت ترافیک و سهولت دسترسی کسبه به خیابان های واقع در طرح،ارایه گزارشی از فرایند تعامل با دستگاه های اجرایی نظیر اداره آب،فاضلاب ،برق،نیروی انتظامی،جانمایی پارکینگ ها از جمله مواردی بود که توسط شهردار و مدیران ارشد شهرداری زاهدان در جمع هیات رییسه و اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان ارایه شد.