احداث ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی شهر کلاله

احداث ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی شهر کلاله بازید میدانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاله از مراحل احداث پروژه ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی شهرداری: به گزارش شهرداران و به نقل از شهرداری کلاله این پروژه که هم اکنون مراحل بتن ریزی فونداسیون آن در حال انجام است،با اعتباری به مبلغ ۱۵ میلیارد […]

احداث ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی شهر کلاله

بازید میدانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاله از مراحل احداث پروژه ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی شهرداری:

به گزارش شهرداران و به نقل از شهرداری کلاله این پروژه که هم اکنون مراحل بتن ریزی فونداسیون آن در حال انجام است،با اعتباری به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری کلاله با زیربنایی به مساحت ۳۷۵ متر مربع در عرصه ای واقع در ورودی بلوار شهرک امام علی (ع) از سمت میدان کوثر احداث می گردد.

ایستگاه های آتش نشانی از جمله مراکز با اهمیت بالا در خدمات رسانی شهری می باشند که می بایست بتوانند در اسرع وقت و بدون مواجه شدن با موانع و محدودیت های محیط شهری از یکسو و با ایجاد کمترین آثار منفی بر زندگی ساکنان شهر از سوی دیگر، به محل حادثه برسند و اقدامات امداد را به انجام برسانند. بدین منظور میبایست هم در مکانیابی و هم در رعایت استانداردهای طراحی ایستگاه دقت لازم به عمل آمده تا ایستگاه ساخته شده بتواند بدون مانع خدمت رسانی لازم را انجام دهد. در این گزارش باتوجه به استاندارد های طراحی ایستگاه آتش نشانی، ویژگی های لازم برای انتخاب زمین استقرار ایستگاه آتش نشانی ارائه میگردد. قابل ذکر است که موضوع مکانیابی در مبحث خود لازم به بررسی است.مهمترین برنامه توجه ویژه به معیشت پرسنل آتش‌نشانی بود که به ۸۰ درصد از اهداف خود رسیدیم و اولویت بعدی شروع عملیات ساخت مسکن آتش‌نشانان بود که برنامه داریم ۳ هزار واحد بسازیم.مهمترین برنامه سال ۱۴۰۲ تجهیز سازمان آتش نشانی به دستگاه، تکنولوژی و دستاورد های جدید در حوزه پهپادی و همچنین دستگاه های سنگین آواربرداری است که در مناقصات سال ۱۴۰۲ توجه ویژه ای به آن شده است.