خدمتی دیگر از شهرداری دولت آباد :

اهداف سامانه ۱۳۷

به گزارش شهرداران و به نقل از شهرداری دولت آباد اهداف سامانه ۱۳۷ با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری می باشد و جهت رفع مشکلات و معضلات شهری و مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب‌تر […]

به گزارش شهرداران و به نقل از شهرداری دولت آباد اهداف سامانه ۱۳۷ با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری می باشد و جهت رفع مشکلات و معضلات شهری و مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه اندازی شده است. امید است با مشارکت و صبوری شهروندان عزیز دولت آبادی بتوانیم قدمی نوین در جهت حل مشکلات و معضلات شهری با همراهی و همکاری شما عزیزان با استفاده از  سامانه تلفنی ۱۳۷ برداریم.

فواید سامانه این سامانه ۱۳۷ باعث شده حوزه مدیریتی دارای برکات و فواید ویژه‌ای در مدیریت شهری بشود که از جمله به ایجاد مرکز هدایت و کنترل، ساماندهی فوریت‌های خدمات شهری، شناخت مسائل و مشکلات مبتلا معروف می‌باشد. همچنین می‌توان گفت پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان است.

شماره تلفن سه رقمی ۱۳۷ متعلق به شهرداری بوده و شهروندان می‌توانند برای اعلام درخواست‌های خود در تمامی حوزه‌های مربوط به شهرداری با آن تماس بگیرند و به راحتی با اپراتورها درخواست خود را مطرح کنند که هرچه سریع تر مشکل خود را از طریق این سامانه رفع کنند.