مروری بر برگزاری چند رویداد فرهنگی در شهر:

اجرای نمایش «آورده اند که» در پردیس هنر و «هنگامه ای که آسمان شکافت» در تالار هنراصفهان

نمایش موزیکال «آورده اند که...»، هفتمین نشست تاتر اصفهان و نمایش «هنگامه ای که آسمان شکافت» از جمله رویدادهایی است که در نقاط مختلفی از شهر اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش شهرداران، به نقل از پورتال اطلاع رسانی شهرداری اصفهان نمایش موزیکال «آورده اند که…»، هفتمین نشست تاتر اصفهان و نمایش «هنگامه ای که آسمان شکافت» از جمله رویدادهایی است که در نقاط مختلفی از شهر اصفهان در حال برگزاری است.

سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان نسبت به برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی هنری در نقاط مختلف شهر و ویژه همه رده های سنی اقدام کرده است.

از جمله این برنامه ها، نمایش موزیکال «آورده اند که…» است که از ۱۰ تا ۲۱ آذرماه همه روزه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در مرکز پردیس هنر واقع در خیابان آبشار سوم، روبروی هنرستان رازی، پارک پردیس هنر به روی صحنه می رود. نویسندگی این نمایش را هادی کیانی برعهده داشته و محسن عمادی و الهه صرامی آن را کارگردانی کرده اند. علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط این نمایشگاه با شماره تلفن ۰۹۹۱۱۱۳۰۵۷۶ تماس بگیرند.

هفتمین نشست تاتر اصفهان با عنوان «مکتب خانه اصفهان» عنوان برنامه دیگری است که از سوی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل با حضور خسرو ثقفیان برگزار می شود. این نشست روز دوشنبه ۱۳ آذرماه از ساعت ۱۶ در مرکز اصفهان شناسی واقع در خیابان استانداری برگزار می شود.

اما بخوانید درباره فراخوان حمایت از تولیدات تاتر کودک و نوجوان «نوگاه» که ویژه اجرا در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ از سوی پردیس هنر (سرزمین هنر کودک و نوجوان اصفهان) ویژه گروه سنی کودک زیر ۱۲ سال و نوجوان زیر ۱۸ سال منتشر شده است.

علاقمندان به هنرهای نمایشی باخبر باشند که دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان نسبت به اجرای نمایشی با عنوان «هنگامه ای که آسمان شکافت» به نویسندگی نصرالله قادری اقدام کرده است. این نمایش که توسط محمدرضا داستانی کارگردانی شده و مهدی تقی پور در آن به ایفای نقش می پردازد، از ۵ آذرماه به روی صحنه رفته و تا ۲۵ آذرماه همه روزه از ساعت ۱۸ در تالار هنر واقع در میدان لاله میزبان علاقمندان خواهد بود.