در چند روز اخیر اجرایی و عملیاتی شد

بهسازی و ترمیم آسفالت معابر شهری اراک

بهسازی و ترمیم آسفالت معابر شهری/پخش و‌ توزیع ۲۸۷ تن آسفالت در اراک در راستای بهبود وضعیت معابر شهری، در چند روز اخیر ۲۸۷ تن آسفالت در سطح منطقه دو اراکسطح منطقه دو اراک پخش و توزیع شده است. به گزارش شهرداران و اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، علی وفایی راد در ارتباط […]

بهسازی و ترمیم آسفالت معابر شهری/پخش و‌ توزیع ۲۸۷ تن آسفالت در اراک

در راستای بهبود وضعیت معابر شهری، در چند روز اخیر ۲۸۷ تن آسفالت در سطح منطقه دو اراکسطح منطقه دو اراک پخش و توزیع شده است.

به گزارش شهرداران و اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، علی وفایی راد در ارتباط با اقدامات عمرانی اخیر صورت گرفته در سطح منطقه دو اراک عنوان کرد: در راستای بهبود وضعیت معابر شهری، ۲۸۷ تن آسفالت در خیابان ستارخان واقع در خیابان شریعتی و همچنین بلوار علم الهدی، کوچه های کنعانی و رسالت ۶ فاز یک شهرک شهید بهشتی و خیابان واشقانی فراهانی واقع در انتهای خیابان حضرت امام خمینی(ره) پخش و توزیع شده است.

وی در ادامه افزود: در راستای بهبود و نگهداشت هرچه بهتر شهر، در چند روز اخیر ترمیم و اصلاح سنگ فرش و جداول فرسوده و نصب استاپر در خیابان امام خمینی (ره)، همچنین ترمیم جداول پیاده راه خیابان شهید بهشتی، جدول نهری انتهای شهید رجایی و تکمیل ۴۵ متر طول جدولگذاری کانیو در کوچه محمود آبادی بن بست یاس ۴ و اجرای لکه گیری کف فرش پیاده راه خیابان های شهید شیرودی و شهید رجایی، عملیاتی شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری با اشاره به اجرای ۶۰ متر طول جدول گذاری نهری ابتدای خیابان امام خمینی(ره) تا ابتدای خیابان شهید شیرودی، ادامه داد: در هفته گذشته طرح جهادی بهبود و نگهداشت شهر در خیابان امام خمینی(ره) حدفاصل چهاراه ولیعصر(عج) تا چهار راه دکتر حسابی، پیاده راه امیرکبیر و کوچه مرغی ها اجرایی شده است.