شهردار منطقه ۳ تبریز

آسفالت‌ باند کندرو خیابان آزادی تبریز

شهردار منطقه ۳ تبریز از اتمام عملیات تعریض خیابان آزادی در ضلع جنوب غربی تقاطع غیر همسطح شهید فلاحی (ارتش) خبر داد و گفت: بعد از اتمام عملیات تعریض، این مسیر به طول ۴۰۰ متر و عرض ۴ متر با ۲۴۵ تن آسفالت در حال آسفالت ریزی اساسی است. به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند با […]

شهردار منطقه ۳ تبریز از اتمام عملیات تعریض خیابان آزادی در ضلع جنوب غربی تقاطع غیر همسطح شهید فلاحی (ارتش) خبر داد و گفت: بعد از اتمام عملیات تعریض، این مسیر به طول ۴۰۰ متر و عرض ۴ متر با ۲۴۵ تن آسفالت در حال آسفالت ریزی اساسی است.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با تکمیل تقاطع غیر همسطح شهید فلاحی (ارتش)  از سوی شهرداری منطقه ۳، جهت تعریض خیابان آزادی در ضلع جنوب شرقی این پروژه اقدام شد که با اجرای این طرح تردد شهروندان در این مسیر تسهیل خواهد شد.

وی افزود: به دلیل تراکم زیاد ترافیک در این منطقه از شهر،  تردد وسایل حمل و نقل در این محدوده با مشکل مواجه بود که برای راحتی شهروندان و سهولت در رفت و آمد، شهرداری منطقه ۳ نسبت به تعریض این خیابان اقدام کرد.

وی همچنین از تعویض جداول جوب‌ها در این مسیر خبر داد و گفت: برای هدایت بهتر آب‌های سطحی و همچنین آب‌های ناشی از بارندگی و عدم نفوذ آب به سطح خیابان، جداول جوب‌های این منطقه نیز تعویض شد.